c 2023

Didaktika odborných předmětů a praktického vyučování - cvičení III. Výuková opora

PECINA, Pavel

Základní údaje

Originální název

Didaktika odborných předmětů a praktického vyučování - cvičení III. Výuková opora

Název česky

Didaktika odborných předmětů a praktického vyučování - cvičení III. Výuková opora

Název anglicky

Didactics of professional subjects and practical teaching - exercise III. Learning support

Autoři

Vydání

Brno, 102 s. 2023

Nakladatel

PdF MU

Další údaje

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Aktivita žáků a učební úlohy v odborném vzdělávání, výukové materiály a učebnice v odborném vzdělávání, hodnocení žáků v odborném vzdělávání, mezipředmětové vztahy a mezipředmětová integrace v odborném vzdělávání, osobnost učitele, mentoring a kolegiální náslech v odborném vzdělávání.

Klíčová slova anglicky

Pupil activity and learning tasks in vocational education, teaching materials and textbooks in vocational education, assessment of pupils in vocational education, inter-subject relationships and inter-subject integration in vocational education, teacher personality, mentoring and collegial listening in vocational education.
Změněno: 17. 9. 2024 11:49, doc. Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.

Anotace

V originále

Výuková opora je určena pro studenty učitelství odborných předmětů a praktického vyučování (bakalářské studium, magisterské studium, doplňující pedagogické studium). Dále potom pro učitele a všechny zájemce v oblasti odborného vzdělávání. Oporu lze brát jako příručku. Není nutné studovat celý text opory, ale vybrat si text a příklady ze zaměření, které vám vyhovují. Výuková opora je určena pro práci ve výuce didaktik odborného vzdělávání i pro potřeby samostudia cílové skupiny. Předmět zájmu III. dílu cvičení: aktivita žáků a učební úlohy v odborném vzdělávání, výukové materiály a učebnice v odborném vzdělávání, hodnocení žáků v odborném vzdělávání, mezipředmětové vztahy a mezipředmětová integrace v odborném vzdělávání, osobnost učitele, mentoring a kolegiální náslech v odborném vzdělávání.

Česky

Výuková opora je určena pro studenty učitelství odborných předmětů a praktického vyučování (bakalářské studium, magisterské studium, doplňující pedagogické studium). Dále potom pro učitele a všechny zájemce v oblasti odborného vzdělávání. Oporu lze brát jako příručku. Není nutné studovat celý text opory, ale vybrat si text a příklady ze zaměření, které vám vyhovují. Výuková opora je určena pro práci ve výuce didaktik odborného vzdělávání i pro potřeby samostudia cílové skupiny. Předmět zájmu III. dílu cvičení: aktivita žáků a učební úlohy v odborném vzdělávání, výukové materiály a učebnice v odborném vzdělávání, hodnocení žáků v odborném vzdělávání, mezipředmětové vztahy a mezipředmětová integrace v odborném vzdělávání, osobnost učitele, mentoring a kolegiální náslech v odborném vzdělávání.