Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{2362419, author = {Jůzová, Ivana and Vicherková, Nikol}, address = {Brno}, edition = {1.}, keywords = {stress; pubescence; adolescence; stressors of the school environment; stressors of the family environment; pupils with specific learning disabilities; coping strategies; psychohygienic habits;}, howpublished = {tištěná verze "print"}, location = {Brno}, isbn = {978-80-280-0373-9}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Jak to zvládám? Vliv stresorů školního a rodinného prostředí na žáky ve věku 14–19 let}, year = {2021} }
TY - BOOK ID - 2362419 AU - Jůzová, Ivana - Vicherková, Nikol PY - 2021 TI - Jak to zvládám? Vliv stresorů školního a rodinného prostředí na žáky ve věku 14–19 let PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788028003739 KW - stress KW - pubescence KW - adolescence KW - stressors of the school environment KW - stressors of the family environment KW - pupils with specific learning disabilities KW - coping strategies KW - psychohygienic habits; N2 - Publikace se zabývá vlivem rizikových faktorů školního a rodinného prostředí na schopnost dospívajících žáků ve věku 14–19 let zvládat stresové situace. Po teoretickém úvodu věnován základním východiskům jsou v hlavní části publikace představeny závěry kvantitativního výzkumného šetření sledujícího vliv vybraných stresových faktorů (tj. faktorů školního a rodinného prostředí) na výskyt psychosomatických projevů, charakter copingových strategií a psychohygienické návyky sledované skupiny dospívajících žáků. Tyto parametry jsou porovnávány mezi žáky s ohledem na jejich věk, bydliště, druh školy a přítomnost specifických poruch učení. Prezentované závěry mohou sloužit jak pedagogickým a poradenským pracovníkům ve školní praxi, tak také rodičům a širší veřejnosti. ER -
JŮZOVÁ, Ivana a Nikol VICHERKOVÁ. \textit{Jak to zvládám? Vliv stresorů školního a rodinného prostředí na žáky ve věku 14–19 let}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021. ISBN~978-80-280-0373-9.
|