KRÁSA, Jan, Monika SLÁDKOVÁ a Iveta VAŇKOVÁ. Výzkum kognice předškolních dětí. In Psychologický networking. 2023.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výzkum kognice předškolních dětí
Název anglicky Research on the cognition of preschool children
Autoři KRÁSA, Jan, Monika SLÁDKOVÁ a Iveta VAŇKOVÁ.
Vydání Psychologický networking, 2023.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50101 Psychology
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Klíčová slova česky tematické myšlení; narativní kompetence; episodická paměť; předškoláci; taxonomické myšlení;
Změnil Změnil: Mgr. Jan Krása, Ph.D., učo 12516. Změněno: 23. 1. 2024 14:47.
Anotace
Příspěvek představoval řadu výzkumů, které byly uskutečněny během posledních dvou let na katedře psychologie PED MUNI. Byl zmíněn výzkum zapamatování narativního a prostorového schématu; výzkum vztahu tematické/taxonomické preference a paměti na tematicky/taxonomicky uspořádané fráze (Specifický výzkum 2022); výzkum vztahu mezi tematickým myšlením a narativní kompetencí (Specifický výzkum 2023).
Anotace anglicky
The paper presented a series of researches that were carried out during the last two years at the Department of Psychology at PED MUNI. Narrative and spatial schema memorization research was mentioned; research on the relationship between thematic/taxonomic preference and memory for thematically/taxonomically organized phrases (Specific Research 2022); research on the relationship between thematic thinking and narrative competence (Specific research 2023).
VytisknoutZobrazeno: 2. 9. 2024 04:11