PULTAR, Filip. Vliv přístupu založeného na úlohách řečového typu na přesnost, komplexnost a plynulost jazyka v angličtině jako cizím jazyce: Pilotní studie. In V. Janíková, & S. Hanušová (eds.). Výzkum v didaktice cizích jazyků VI. Brno: Masarykova univerzita, 2023.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vliv přístupu založeného na úlohách řečového typu na přesnost, komplexnost a plynulost jazyka v angličtině jako cizím jazyce: Pilotní studie
Název česky Vliv přístupu založeného na úlohách řečového typu na přesnost, komplexnost a plynulost jazyka v angličtině jako cizím jazyce: Pilotní studie
Název anglicky Influence of Task-based Language Teaching on Accuracy, Complexity and Fluency in English as a Foreign Language: Pilot Study
Autoři PULTAR, Filip.
Vydání Brno: Masarykova univerzita, Výzkum v didaktice cizích jazyků VI, 2023.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky výuka angličtiny jako cizího jazyka; přístup založený na úlohách řečového typu; simulace; přesnost; komplexnost; plynulost; komunikační kompetence
Klíčová slova anglicky ELT; EFL; task-based language teaching; simulation; accuracy; complexity; fluency; communicative competence
Změnil Změnil: Mgr. Filip Pultar, učo 399954. Změněno: 23. 1. 2024 17:39.
Anotace
Tato práce slouží jako pilotní studie disertačního výzkumu zabývajícího se využitím simulací v rámci přístupu založeného na úlohách řečového typu ke zlepšení mluveného projevu studentů terciárního vzdělávání z hlediska přesnosti, komplexnosti a plynulosti. Studie se zaměřila na jednu simulaci a testovala jak aktivitu samotnou, tak nástroje sběru dat. Předběžné výsledky ukazují pozitivní postoj k simulaci a poskytují poznatky pro vhodné úpravy sběru dat pro hlavní výzkum disertační práce.
Anotace anglicky
This work serves as a pilot study of a dissertation researching the use of simulations within Task-Based Language Teaching to enhance tertiary students' spoken language proficiency in terms of accuracy, complexity, and fluency. Focusing on a single simulation activity, the study tested both the activity and data collection instruments. Preliminary results show positive reception and provide insights for refining data collection for the main dissertation research.
Návaznosti
MUNI/A/1335/2022, interní kód MUNázev: Výzkum v didaktice cizích jazyků
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum v didaktice cizích jazyků
VytisknoutZobrazeno: 11. 10. 2024 17:51