2023
Language advising and learner autonomy: case studies in progress
ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, MartinaZákladní údaje
Originální název
Language advising and learner autonomy: case studies in progress
Název anglicky
Language advising and learner autonomy: case studies in progress
Vydání
Mezinárodní doktorandská konference „Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu" 2023
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
jazykové poradenství, model učební autonomie, teorie dynamických komplexních systémů, případové studie
Klíčová slova anglicky
language advising; learner autonomy model; dynamic complex system theory, case studies
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 24. 1. 2024 08:06, Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová
V originále
The poster is based on an investigation of language advising as a pedagogic tool supporting learner autonomy. The poster introduces theorerical background of the research, its design and methods. Data collection and analysis procedures are demonstrated on examples of individual students participarting at a series of language advising sessions in the English autonomously course at Masaryk University. The aim of the poster is to reflect the work in progress and to discuss application of the complex dynamic systems theory.
Anglicky
The poster is based on an investigation of language advising as a pedagogic tool supporting learner autonomy. The poster introduces theorerical background of the research, its design and methods. Data collection and analysis procedures are demonstrated on examples of individual students participarting at a series of language advising sessions in the English autonomously course at Masaryk University. The aim of the poster is to reflect the work in progress and to discuss application of the complex dynamic systems theory.
Návaznosti
MUNI/A/1335/2022, interní kód MU |
|