r 2023

P. Peréz Sobrino & J. Littlemore Ford. Unpacking creativity. The power of figurative communication in advertising. Cambridge : Cambridge University Press, 2021. ISBN 978-1-108-47353-8 £ 85

PELCLOVÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

P. Peréz Sobrino & J. Littlemore Ford. Unpacking creativity. The power of figurative communication in advertising. Cambridge : Cambridge University Press, 2021. ISBN 978-1-108-47353-8 £ 85

Autoři

Vydání

2023

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Recenze

Obor

60203 Linguistics

Stát vydavatele

Nizozemské království

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Impakt faktor

Impact factor: 0.700 v roce 2022

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

UT WoS

001065210200001

Klíčová slova anglicky

advertising; figurative language; creativity; review

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 24. 1. 2024 12:51, Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.

Anotace

V originále

The artcile reviews the book entitled Unpacking creativity. The power of figurative communications. It discusses the research scope, theoretical frameworks and methodological tools the authors used, and highlights the assets of their research.

Návaznosti

MUNI/A/1053/2022, interní kód MU
Název: Paradigms, strategies and developments - English linguistics and translation III
Investor: Masarykova univerzita, Paradigms, strategies and developments - English linguistics and translation III

Přiložené soubory