2023
P. Peréz Sobrino & J. Littlemore Ford. Unpacking creativity. The power of figurative communication in advertising. Cambridge : Cambridge University Press, 2021. ISBN 978-1-108-47353-8 £ 85
PELCLOVÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
P. Peréz Sobrino & J. Littlemore Ford. Unpacking creativity. The power of figurative communication in advertising. Cambridge : Cambridge University Press, 2021. ISBN 978-1-108-47353-8 £ 85
Autoři
Vydání
2023
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Recenze
Obor
60203 Linguistics
Stát vydavatele
Nizozemské království
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Impakt faktor
Impact factor: 0.700 v roce 2022
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
UT WoS
001065210200001
Klíčová slova anglicky
advertising; figurative language; creativity; review
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 24. 1. 2024 12:51, Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.
Anotace
V originále
The artcile reviews the book entitled Unpacking creativity. The power of figurative communications. It discusses the research scope, theoretical frameworks and methodological tools the authors used, and highlights the assets of their research.
Návaznosti
MUNI/A/1053/2022, interní kód MU |
|