LANGEROVÁ, Petra. How do technical students actually learn English? Qualitative phase results of a mixed reseach into learning styles of English. In 34th International Conference on Foreign/Second Language Acquisition: Psychological Perspectives on Second/Foreign Language Learning and Teaching. 2023.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název How do technical students actually learn English? Qualitative phase results of a mixed reseach into learning styles of English
Název česky Jak se techničtí studenti vlastně učí angličtinu? Výsledky kvalitativní fáze smíšeného výzkumu učebních stylů angličtiny
Autoři LANGEROVÁ, Petra.
Vydání 34th International Conference on Foreign/Second Language Acquisition: Psychological Perspectives on Second/Foreign Language Learning and Teaching, 2023.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky učební styly; kognitivní styly
Klíčová slova anglicky learning styles; cognitive styles
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 14. 2. 2024 11:53.
Anotace
The paper presents results of a qualitative phase of a mixed research in learning styles of English which took place at the Faculty of Electrical Engineering and Communication of the BUT. It brought some interesting insights in how technical students acquire English. Despite their technical orientation, which requires focus on logic, analysis and theory, students prefer to learn English subconsciously and osmotically, without paying much attention to rules and grammar.
Anotace česky
Příspěvek prezentuje výsledky kvalitativní fáze smíšeného výzkumu učebních stylů angličtiny, který proběhl na Fakultě elektrotechniky a komunikace Vysokého učení technického v Brně. Přináší zajímavé pohledy na způsob, jak se techničtí studenti učí angličtinu. Navzdory své technické orientaci, která vyžaduje zaměření na logiku, analýzu a teorii, se studenti raději učí angličtinu podvědomě a náhodně, bez příliš velkého důrazu na pravidla a gramatiku.
Návaznosti
MUNI/A/1335/2022, interní kód MUNázev: Výzkum v didaktice cizích jazyků
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum v didaktice cizích jazyků
VytisknoutZobrazeno: 1. 8. 2024 02:59