k 2023

How do technical students actually learn English? Qualitative phase results of a mixed reseach into learning styles of English

LANGEROVÁ, Petra

Základní údaje

Originální název

How do technical students actually learn English? Qualitative phase results of a mixed reseach into learning styles of English

Název česky

Jak se techničtí studenti vlastně učí angličtinu? Výsledky kvalitativní fáze smíšeného výzkumu učebních stylů angličtiny

Autoři

LANGEROVÁ, Petra

Vydání

34th International Conference on Foreign/Second Language Acquisition: Psychological Perspectives on Second/Foreign Language Learning and Teaching, 2023

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

učební styly; kognitivní styly

Klíčová slova anglicky

learning styles; cognitive styles

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 14. 2. 2024 11:53, Mgr. Daniela Marcollová

Anotace

V originále

The paper presents results of a qualitative phase of a mixed research in learning styles of English which took place at the Faculty of Electrical Engineering and Communication of the BUT. It brought some interesting insights in how technical students acquire English. Despite their technical orientation, which requires focus on logic, analysis and theory, students prefer to learn English subconsciously and osmotically, without paying much attention to rules and grammar.

Česky

Příspěvek prezentuje výsledky kvalitativní fáze smíšeného výzkumu učebních stylů angličtiny, který proběhl na Fakultě elektrotechniky a komunikace Vysokého učení technického v Brně. Přináší zajímavé pohledy na způsob, jak se techničtí studenti učí angličtinu. Navzdory své technické orientaci, která vyžaduje zaměření na logiku, analýzu a teorii, se studenti raději učí angličtinu podvědomě a náhodně, bez příliš velkého důrazu na pravidla a gramatiku.

Návaznosti

MUNI/A/1335/2022, interní kód MU
Název: Výzkum v didaktice cizích jazyků
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum v didaktice cizích jazyků