2023
How do technical students actually learn English? Qualitative phase results of a mixed reseach into learning styles of English
LANGEROVÁ, PetraZákladní údaje
Originální název
How do technical students actually learn English? Qualitative phase results of a mixed reseach into learning styles of English
Název česky
Jak se techničtí studenti vlastně učí angličtinu? Výsledky kvalitativní fáze smíšeného výzkumu učebních stylů angličtiny
Autoři
LANGEROVÁ, Petra
Vydání
34th International Conference on Foreign/Second Language Acquisition: Psychological Perspectives on Second/Foreign Language Learning and Teaching, 2023
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
učební styly; kognitivní styly
Klíčová slova anglicky
learning styles; cognitive styles
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 14. 2. 2024 11:53, Mgr. Daniela Marcollová
V originále
The paper presents results of a qualitative phase of a mixed research in learning styles of English which took place at the Faculty of Electrical Engineering and Communication of the BUT. It brought some interesting insights in how technical students acquire English. Despite their technical orientation, which requires focus on logic, analysis and theory, students prefer to learn English subconsciously and osmotically, without paying much attention to rules and grammar.
Česky
Příspěvek prezentuje výsledky kvalitativní fáze smíšeného výzkumu učebních stylů angličtiny, který proběhl na Fakultě elektrotechniky a komunikace Vysokého učení technického v Brně. Přináší zajímavé pohledy na způsob, jak se techničtí studenti učí angličtinu. Navzdory své technické orientaci, která vyžaduje zaměření na logiku, analýzu a teorii, se studenti raději učí angličtinu podvědomě a náhodně, bez příliš velkého důrazu na pravidla a gramatiku.
Návaznosti
MUNI/A/1335/2022, interní kód MU |
|