2023
Současné směry výzkumu výzkumu učebních stylů
LANGEROVÁ, PetraZákladní údaje
Originální název
Současné směry výzkumu výzkumu učebních stylů
Název anglicky
Current trends in research of learning styles
Autoři
LANGEROVÁ, Petra
Vydání
Mezinárodní doktorandská konference: Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu, 2023
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
učební styly; současný vývoj
Klíčová slova anglicky
learning styles; current trends
Změněno: 14. 2. 2024 12:24, Mgr. Daniela Marcollová
V originále
Příspěvek se pokusil stručně shrnout současné směry a trendy ve výzkumu učebních stylů. Výzkum učebních stylů byl poznamenán obdobím silné kritiky a dokonce popřením samotné existence učebních stylů, což do budoucna ovlivnilo vývoj a směry výzkumu. Autorka ve svém příspěvku zkoumá, kam se výzkum učebních stylů posunul za posledních 15 let a snaží se postihnout současné trendy ve výzkumu, jimiž je propojení výzkumu učebních stylů s dalšími oblastmi společenských věd.
Anglicky
The poster aimed to give a short summary of current trends and directions in learning styles research. Research in learning styles was heavily impacted by a period of a strong criticism, even a denial of the existence of the notion itself, which strongly influenced its future research possibilities. The author tries to trace the changes in perspective of the research over the past 15 years and describes how researching learning styles is complemented by areas from other social sciences.
Návaznosti
MUNI/A/1335/2022, interní kód MU |
|