k 2023

Současné směry výzkumu výzkumu učebních stylů

LANGEROVÁ, Petra

Základní údaje

Originální název

Současné směry výzkumu výzkumu učebních stylů

Název anglicky

Current trends in research of learning styles

Autoři

LANGEROVÁ, Petra

Vydání

Mezinárodní doktorandská konference: Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu, 2023

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

učební styly; současný vývoj

Klíčová slova anglicky

learning styles; current trends
Změněno: 14. 2. 2024 12:24, Mgr. Daniela Marcollová

Anotace

V originále

Příspěvek se pokusil stručně shrnout současné směry a trendy ve výzkumu učebních stylů. Výzkum učebních stylů byl poznamenán obdobím silné kritiky a dokonce popřením samotné existence učebních stylů, což do budoucna ovlivnilo vývoj a směry výzkumu. Autorka ve svém příspěvku zkoumá, kam se výzkum učebních stylů posunul za posledních 15 let a snaží se postihnout současné trendy ve výzkumu, jimiž je propojení výzkumu učebních stylů s dalšími oblastmi společenských věd.

Anglicky

The poster aimed to give a short summary of current trends and directions in learning styles research. Research in learning styles was heavily impacted by a period of a strong criticism, even a denial of the existence of the notion itself, which strongly influenced its future research possibilities. The author tries to trace the changes in perspective of the research over the past 15 years and describes how researching learning styles is complemented by areas from other social sciences.

Návaznosti

MUNI/A/1335/2022, interní kód MU
Název: Výzkum v didaktice cizích jazyků
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum v didaktice cizích jazyků