2023
Collaborative Vlogging as an Activity for Foreign/Second Language Students – Literature Review
SAMOILOV, RowanZákladní údaje
Originální název
Collaborative Vlogging as an Activity for Foreign/Second Language Students – Literature Review
Autoři
SAMOILOV, Rowan
Vydání
Mezinárodní doktorandská konference: Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu, 2023
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
angličtina jako cizí jazyk; angličtina jako druhý jazyk; video blog; vlog; vlogování; video; spolupráce ve třídě
Klíčová slova anglicky
EFL; ESL; video blog; vlog; vlogging; video; classroom collaboration
Změněno: 26. 1. 2024 14:09, Mgr. Daniela Marcollová
V originále
In this review, I will present empirical studies that focused on the use of vlogging as a collaborative productive activity and research designs employed in these studies as well as their findings. The review will serve as a basis for my future research on the possible impact of vlogging on student learning strategies. According to existing literature, vlogging can improve students’ collaboration and provide other benefits for language learners.
Česky
V této přehledové studii představím empirické výzkumy zaměřené na využívání vlogování jako společné produkční aktivity, výzkumné designy použité v těchto studiích a jejich výsledky. Přehledová studie bude sloužit jako základ pro mou budoucí výzkumnou práci o možném vlivu vlogování na učební strategie studentů. Podle dostupné literatury může vlogování zlepšit spolupráci studentů a mít jiné výhody pro studující jazyků.
Návaznosti
MUNI/A/1335/2022, interní kód MU |
|