k 2023

Collaborative Vlogging as an Activity for Foreign/Second Language Students – Literature Review

SAMOILOV, Rowan

Základní údaje

Originální název

Collaborative Vlogging as an Activity for Foreign/Second Language Students – Literature Review

Autoři

SAMOILOV, Rowan

Vydání

Mezinárodní doktorandská konference: Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu, 2023

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

angličtina jako cizí jazyk; angličtina jako druhý jazyk; video blog; vlog; vlogování; video; spolupráce ve třídě

Klíčová slova anglicky

EFL; ESL; video blog; vlog; vlogging; video; classroom collaboration
Změněno: 26. 1. 2024 14:09, Mgr. Daniela Marcollová

Anotace

V originále

In this review, I will present empirical studies that focused on the use of vlogging as a collaborative productive activity and research designs employed in these studies as well as their findings. The review will serve as a basis for my future research on the possible impact of vlogging on student learning strategies. According to existing literature, vlogging can improve students’ collaboration and provide other benefits for language learners.

Česky

V této přehledové studii představím empirické výzkumy zaměřené na využívání vlogování jako společné produkční aktivity, výzkumné designy použité v těchto studiích a jejich výsledky. Přehledová studie bude sloužit jako základ pro mou budoucí výzkumnou práci o možném vlivu vlogování na učební strategie studentů. Podle dostupné literatury může vlogování zlepšit spolupráci studentů a mít jiné výhody pro studující jazyků.

Návaznosti

MUNI/A/1335/2022, interní kód MU
Název: Výzkum v didaktice cizích jazyků
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum v didaktice cizích jazyků