Čtení ve francouzštině a práce s autentickými literárními texty: design a metodologie navazující ...
LUBĚNOVÁ MORALES, Anna. Čtení ve francouzštině a práce s autentickými literárními texty: design a metodologie navazující kvalitativní části výzkumu. In Mezinárodní doktorandská konference: Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu. 2023. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Čtení ve francouzštině a práce s autentickými literárními texty: design a metodologie navazující kvalitativní části výzkumu |
Název česky | Čtení ve francouzštině a práce s autentickými literárními texty: design a metodologie navazující kvalitativní části výzkumu |
Název anglicky | Reading in FFL and working with authentic literary texts: design and methodology following the qualitative part of the research. |
Autoři | LUBĚNOVÁ MORALES, Anna. |
Vydání | Mezinárodní doktorandská konference: Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu, 2023. |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Klíčová slova česky | čtení v cizím jazyce; literární text ve výuce cizích jazyků; autentický literární text; francouzština jako cizí jazyk; francouzská literatura; projekt IGA; kvalitativní část; design výzkumu |
Klíčová slova anglicky | reading in a foreign language; literary text in a foreign language classroom; authentic literary text; French as a foreign language; French literature; project IGA; qualitative research; research design |
Změnil | Změnila: Mgr. Anna Luběnová Morales, učo 471717. Změněno: 25. 1. 2024 13:15. |
Anotace |
---|
Příspěvek představuje v prvé řadě výsledky kvantitativní části disertačního výzkumu, který se zabývá četbou autentických literárních textů a jejich použitím v hodinách francouzštiny. Dále příspěvek prezentuje beta verzi databáze, která vznikla v rámci projektu IGA. Obsahem databáze jsou návrhy textů a metodické listy, s nimiž mohou vyučující francouzského jazyka pracovat ve výuce. Druhá část příspěvku popisuje návrh metodologie a designu navazující kvalitativní části výzkumu. |
Anotace česky |
---|
Příspěvek představuje v prvé řadě výsledky kvantitativní části disertačního výzkumu, který se zabývá četbou autentických literárních textů a jejich použitím v hodinách francouzštiny. Dále příspěvek prezentuje beta verzi databáze, která vznikla v rámci projektu IGA. Obsahem databáze jsou návrhy textů a metodické listy, s nimiž mohou vyučující francouzského jazyka pracovat ve výuce. Druhá část příspěvku popisuje návrh metodologie a designu navazující kvalitativní části výzkumu. |
Anotace anglicky |
---|
The contribution primarily presents the results of the quantitative part of the dissertation research, which deals with the reading of authentic literary texts and their use in French lessons. Furthermore, the contribution presents the beta version of the database, which was created as part of the IGA project. The contents of the database are text proposals and methodical sheets that French language teachers can work with in their lessons. The second part of the contribution describes the proposed methodology and design of the second qualitative part of the research. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1335/2022, interní kód MU | Název: Výzkum v didaktice cizích jazyků |
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum v didaktice cizích jazyků |
VytisknoutZobrazeno: 5. 10. 2024 03:33