LUBĚNOVÁ MORALES, Anna. Čtení ve francouzštině a práce s autentickými literárními texty: design a metodologie navazující kvalitativní části výzkumu. In Mezinárodní doktorandská konference: Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu. 2023.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Čtení ve francouzštině a práce s autentickými literárními texty: design a metodologie navazující kvalitativní části výzkumu
Název česky Čtení ve francouzštině a práce s autentickými literárními texty: design a metodologie navazující kvalitativní části výzkumu
Název anglicky Reading in FFL and working with authentic literary texts: design and methodology following the qualitative part of the research.
Autoři LUBĚNOVÁ MORALES, Anna.
Vydání Mezinárodní doktorandská konference: Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu, 2023.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Klíčová slova česky čtení v cizím jazyce; literární text ve výuce cizích jazyků; autentický literární text; francouzština jako cizí jazyk; francouzská literatura; projekt IGA; kvalitativní část; design výzkumu
Klíčová slova anglicky reading in a foreign language; literary text in a foreign language classroom; authentic literary text; French as a foreign language; French literature; project IGA; qualitative research; research design
Změnil Změnila: Mgr. Anna Luběnová Morales, učo 471717. Změněno: 25. 1. 2024 13:15.
Anotace
Příspěvek představuje v prvé řadě výsledky kvantitativní části disertačního výzkumu, který se zabývá četbou autentických literárních textů a jejich použitím v hodinách francouzštiny. Dále příspěvek prezentuje beta verzi databáze, která vznikla v rámci projektu IGA. Obsahem databáze jsou návrhy textů a metodické listy, s nimiž mohou vyučující francouzského jazyka pracovat ve výuce. Druhá část příspěvku popisuje návrh metodologie a designu navazující kvalitativní části výzkumu.
Anotace česky
Příspěvek představuje v prvé řadě výsledky kvantitativní části disertačního výzkumu, který se zabývá četbou autentických literárních textů a jejich použitím v hodinách francouzštiny. Dále příspěvek prezentuje beta verzi databáze, která vznikla v rámci projektu IGA. Obsahem databáze jsou návrhy textů a metodické listy, s nimiž mohou vyučující francouzského jazyka pracovat ve výuce. Druhá část příspěvku popisuje návrh metodologie a designu navazující kvalitativní části výzkumu.
Anotace anglicky
The contribution primarily presents the results of the quantitative part of the dissertation research, which deals with the reading of authentic literary texts and their use in French lessons. Furthermore, the contribution presents the beta version of the database, which was created as part of the IGA project. The contents of the database are text proposals and methodical sheets that French language teachers can work with in their lessons. The second part of the contribution describes the proposed methodology and design of the second qualitative part of the research.
Návaznosti
MUNI/A/1335/2022, interní kód MUNázev: Výzkum v didaktice cizích jazyků
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum v didaktice cizích jazyků
VytisknoutZobrazeno: 29. 7. 2024 09:22