Autenticita dětského výtvarného projevu a jeho podpora v preprimárním a primárním vzdělávání.
STADLEROVÁ, Hana. Autenticita dětského výtvarného projevu a jeho podpora v preprimárním a primárním vzdělávání. In ERASMUS+ (výuková stáž, PdF UK Bratislava). 2023. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Autenticita dětského výtvarného projevu a jeho podpora v preprimárním a primárním vzdělávání. |
Název anglicky | Autenticita dětského výtvarného projevu a jeho podpora v preprimárním a primárním vzdělávání. |
Autoři | STADLEROVÁ, Hana. |
Vydání | ERASMUS+ (výuková stáž, PdF UK Bratislava), 2023. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Vyžádané přednášky |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | dětský výtvarný projev; spontaneita; autenticita; vzdělávání |
Klíčová slova anglicky | children's artistic expression; spontaneity; authenticity; education |
Změnil | Změnila: doc. PaedDr. Hana Stadlerová, Ph.D., učo 26587. Změněno: 31. 1. 2024 12:49. |
Anotace |
---|
Přednáška reagovala na problematiku omezování autentického výtvarného projevu v rámci výtvarné výchovy a ukázala příklady dobré praxe, kde je prostor pro uplatnění subjektivity v tvorbě dítěte. |
Anotace anglicky |
---|
The lecture responded to the issue of limiting authentic artistic expression within the framework of art education and showed examples of good practice where there is an opportunity to apply subjectivity in a childs work. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1340/2022, interní kód MU | Název: Míry kongruence teoretických předpokladů s praktickými dopady realizovaných programů výtvarné edukace. |
Investor: Masarykova univerzita, Míry kongruence teoretických předpokladů s praktickými dopady realizovaných programů výtvarné edukace. |
VytisknoutZobrazeno: 25. 7. 2024 18:26