p 2023

Autenticita dětského výtvarného projevu a jeho podpora v preprimárním a primárním vzdělávání.

STADLEROVÁ, Hana

Základní údaje

Originální název

Autenticita dětského výtvarného projevu a jeho podpora v preprimárním a primárním vzdělávání.

Název anglicky

Autenticita dětského výtvarného projevu a jeho podpora v preprimárním a primárním vzdělávání.

Vydání

ERASMUS+ (výuková stáž, PdF UK Bratislava), 2023

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

dětský výtvarný projev; spontaneita; autenticita; vzdělávání

Klíčová slova anglicky

children's artistic expression; spontaneity; authenticity; education
Změněno: 31. 1. 2024 12:49, doc. PaedDr. Hana Stadlerová, Ph.D.

Anotace

V originále

Přednáška reagovala na problematiku omezování autentického výtvarného projevu v rámci výtvarné výchovy a ukázala příklady dobré praxe, kde je prostor pro uplatnění subjektivity v tvorbě dítěte.

Anglicky

The lecture responded to the issue of limiting authentic artistic expression within the framework of art education and showed examples of good practice where there is an opportunity to apply subjectivity in a childs work.

Návaznosti

MUNI/A/1340/2022, interní kód MU
Název: Míry kongruence teoretických předpokladů s praktickými dopady realizovaných programů výtvarné edukace.
Investor: Masarykova univerzita, Míry kongruence teoretických předpokladů s praktickými dopady realizovaných programů výtvarné edukace.