ŽÁRSKÁ, Gabriela a Petr ZEMÁNEK. Matematické soutěže pohledem učitelů. Učitel matematiky. Praha: Union of Czech Mathematicians and Physicists, 2023, roč. 31, č. 3, s. 199-216. ISSN 1210-9037.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Matematické soutěže pohledem učitelů
Název česky Matematické soutěže pohledem učitelů
Název anglicky Mathematical competitions from the teachers’ point of view
Autoři ŽÁRSKÁ, Gabriela (203 Česká republika, domácí) a Petr ZEMÁNEK (203 Česká republika, domácí).
Vydání Učitel matematiky, Praha, Union of Czech Mathematicians and Physicists, 2023, 1210-9037.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 10100 1.1 Mathematics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14310/23:00133228
Organizační jednotka Přírodovědecká fakulta
Klíčová slova anglicky mathematical competition; elementary school; secondary school; risk; benefit
Štítky rivok
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Marie Šípková, DiS., učo 437722. Změněno: 26. 1. 2024 08:43.
Anotace
Matematické soutěže mohou být velmi užitečným nástrojem pro zvýšení zájmu o matematiku mezi žáky a studenty. V tomto článku přinášíme zamyšlení nad pozitivními i negativními aspekty těchto soutěží. Toto je první část ze série článků pojednávajících o matematických soutěžích.
Anotace anglicky
Mathematical competitions can be a very useful tool for increasing interest in mathematics among pupils and students. In this article, we reflect on the positive and negative aspects of these competitions.
VytisknoutZobrazeno: 14. 7. 2024 03:29