Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{2365740, author = {Hřavová, Aneta}, booktitle = {Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů: Výzvy pedagogického výzkumu v době síťování a nastupující umělé inteligence}, keywords = {bilingualism, bilingual education, socio-economic status of the family}, language = {cze}, title = {Podpora rozvoje čtenářské pregramotnosti bilingvního dítěte v rodině a mateřské škole}, url = {https://www.pdf.upol.cz/kpg/veda/konference-dsp/}, year = {2023} }
TY - CONF ID - 2365740 AU - Hřavová, Aneta PY - 2023 TI - Podpora rozvoje čtenářské pregramotnosti bilingvního dítěte v rodině a mateřské škole KW - bilingualism, bilingual education, socio-economic status of the family UR - https://www.pdf.upol.cz/kpg/veda/konference-dsp/ N2 - Tato studie vznikla v rámci specifického výzkumu na Katedře primární pedagogiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity a v návaznosti na předchozí studii, jejímž cílem bylo zjistit, jak rodiče v rámci rodinného prostředí podporují rozvoj čtenářské pregramotnosti svých dětí. Výsledky vyvolaly otázky související se socioekonomickým statusem bilingvní výchovy v rodině a s využíváním informací o dítěti při práci v mateřské škole, na což je zaměřena současná studie. Cílem výzkumu je zjistit, jak je podporován rozvoj čtenářské pregramotnosti bilingvního dítěte v rodině a mateřské škole. Výsledky ukazují na silnou podporu čtenářské pregramotnosti a bilingvní výchovy ze strany rodiny. Mateřská škola rovněž podporuje čtenářskou pregramotnost, avšak je méně systematicky zacílena na konkrétní potřeby bilingvního dítěte. ER -
HŘAVOVÁ, Aneta. Podpora rozvoje čtenářské pregramotnosti bilingvního dítěte v rodině a mateřské škole. In \textit{Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů: Výzvy pedagogického výzkumu v době síťování a nastupující umělé inteligence}. 2023.
|