SCHEJBALOVÁ, Zdeňka. Plakát jako motivace studia dalšího cizího jazyka. Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy. Brno: MUNI PRESS, 2023, roč. 148, č. 1, s. 37-41. ISSN 0323-0449.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Plakát jako motivace studia dalšího cizího jazyka
Název česky Plakát jako motivace studia dalšího cizího jazyka
Název anglicky Poster as motivation to study another foreign language
Autoři SCHEJBALOVÁ, Zdeňka.
Vydání Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy, Brno, MUNI PRESS, 2023, 0323-0449.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 60203 Linguistics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky motivační hodina; cizí jazyk; francouzština; plakát
Klíčová slova anglicky motivational class; foreign language; French; poster
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Zdeňka Schejbalová, Ph.D., učo 2213. Změněno: 20. 2. 2024 16:01.
Anotace
S probouzením zájmu o francouzský jazyk můžeme začít již na 1. stupni ZŠ, například prostřednictvím plakátu ve formátu A2, jež umístíme na nástěnku v prostoru školní chodby či třídy, kde může vzbudit pozornost žáků, kteří si jej mohou o přestávce prohlížet. Plakát je koncipován tak, aby zachycoval typické kulturní a historické pojmy dotyčného jazykového společenství a formou otázek shrnoval základní informace o daném jazyce.
Anotace anglicky
We can start awakening interest in the French language as early as in the 1st grade of primary school, for example by means of a poster in A2 format, which we place on a bulletin board in the school corridor or classroom, where it can attract the attention of pupils who can look at it during breaks. The poster is designed to capture typical cultural and historical concepts of the language community in question and to summarize basic information about the given language in the form of questions.
VytisknoutZobrazeno: 1. 8. 2024 03:15