DUNDÁLKOVÁ, Karolína. Jaké příležitosti k učení nabízejí současné elektronické (hybridní) učebnice pro žáky 2. stupně ZŠ oproti tištěným. In Proměny vzdělávání. 2023.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jaké příležitosti k učení nabízejí současné elektronické (hybridní) učebnice pro žáky 2. stupně ZŠ oproti tištěným
Název anglicky What learning opportunities electronic (hybrid) textbooks offer for lower secondary school pupils compared to printed textbooks
Autoři DUNDÁLKOVÁ, Karolína.
Vydání Proměny vzdělávání, 2023.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky elektronické učebnice; příležitosti k učení; žáci 2. stupně ZŠ
Klíčová slova anglicky e-textbook; learning opportunities; lower secondary school pupils
Změnil Změnila: Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D., učo 105646. Změněno: 31. 1. 2024 13:02.
Anotace
Cílem příspěvku bylo popsat, jaké příležitosti k učení nabízejí současné elektronické (hybridní/interaktivní) učebnice oproti tištěným. Na základě analýzy vybraných učebnic pro žáky 2. stupně ZŠ z různých nakladatelství byla vytvořena kategorizace interaktivních a multimediálních prvků a učebních úloh, které se k nim vztahují. Hlavní pozornost byla věnována tomu, jak tyto úlohy rozvíjejí obsah tištěných učebnic a jaké výhody pro učení poskytují. Prezentovány byly ukázky z vybraných učebnic (zejména pro výuku cizích jazyků a humanitních předmětů).
Návaznosti
MUNI/R/1121/2022, interní kód MUNázev: Textbook research development after COVID-19 pandemic
Investor: Masarykova univerzita, Textbook research development after COVID-19 pandemic, CAREER RESTART
VytisknoutZobrazeno: 1. 8. 2024 03:11