Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{2368118, author = {Dundálková, Karolína}, booktitle = {Proměny vzdělávání}, keywords = {e-textbook; learning opportunities; lower secondary school pupils}, language = {cze}, title = {Jaké příležitosti k učení nabízejí současné elektronické (hybridní) učebnice pro žáky 2. stupně ZŠ oproti tištěným}, url = {https://www.fpe.zcu.cz/cs/Faculty/Call-for-Paper_akt.pdf}, year = {2023} }
TY - CONF ID - 2368118 AU - Dundálková, Karolína PY - 2023 TI - Jaké příležitosti k učení nabízejí současné elektronické (hybridní) učebnice pro žáky 2. stupně ZŠ oproti tištěným KW - e-textbook KW - learning opportunities KW - lower secondary school pupils UR - https://www.fpe.zcu.cz/cs/Faculty/Call-for-Paper_akt.pdf N2 - Cílem příspěvku bylo popsat, jaké příležitosti k učení nabízejí současné elektronické (hybridní/interaktivní) učebnice oproti tištěným. Na základě analýzy vybraných učebnic pro žáky 2. stupně ZŠ z různých nakladatelství byla vytvořena kategorizace interaktivních a multimediálních prvků a učebních úloh, které se k nim vztahují. Hlavní pozornost byla věnována tomu, jak tyto úlohy rozvíjejí obsah tištěných učebnic a jaké výhody pro učení poskytují. Prezentovány byly ukázky z vybraných učebnic (zejména pro výuku cizích jazyků a humanitních předmětů). ER -
DUNDÁLKOVÁ, Karolína. Jaké příležitosti k~učení nabízejí současné elektronické (hybridní) učebnice pro žáky 2. stupně ZŠ oproti tištěným. In \textit{Proměny vzdělávání}. 2023.
|