k 2023

Jaké příležitosti k učení nabízejí současné elektronické (hybridní) učebnice pro žáky 2. stupně ZŠ oproti tištěným

DUNDÁLKOVÁ, Karolína

Basic information

Original name

Jaké příležitosti k učení nabízejí současné elektronické (hybridní) učebnice pro žáky 2. stupně ZŠ oproti tištěným

Name (in English)

What learning opportunities electronic (hybrid) textbooks offer for lower secondary school pupils compared to printed textbooks

Edition

Proměny vzdělávání, 2023

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Prezentace na konferencích

Field of Study

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

Organization unit

Faculty of Education

Keywords (in Czech)

elektronické učebnice; příležitosti k učení; žáci 2. stupně ZŠ

Keywords in English

e-textbook; learning opportunities; lower secondary school pupils
Změněno: 31/1/2024 13:02, Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D.

Abstract

V originále

Cílem příspěvku bylo popsat, jaké příležitosti k učení nabízejí současné elektronické (hybridní/interaktivní) učebnice oproti tištěným. Na základě analýzy vybraných učebnic pro žáky 2. stupně ZŠ z různých nakladatelství byla vytvořena kategorizace interaktivních a multimediálních prvků a učebních úloh, které se k nim vztahují. Hlavní pozornost byla věnována tomu, jak tyto úlohy rozvíjejí obsah tištěných učebnic a jaké výhody pro učení poskytují. Prezentovány byly ukázky z vybraných učebnic (zejména pro výuku cizích jazyků a humanitních předmětů).

Links

MUNI/R/1121/2022, interní kód MU
Name: Textbook research development after COVID-19 pandemic
Investor: Masaryk University, CAREER RESTART