Detailed Information on Publication Record
2023
Jaké příležitosti k učení nabízejí současné elektronické (hybridní) učebnice pro žáky 2. stupně ZŠ oproti tištěným
DUNDÁLKOVÁ, KarolínaBasic information
Original name
Jaké příležitosti k učení nabízejí současné elektronické (hybridní) učebnice pro žáky 2. stupně ZŠ oproti tištěným
Name (in English)
What learning opportunities electronic (hybrid) textbooks offer for lower secondary school pupils compared to printed textbooks
Authors
Edition
Proměny vzdělávání, 2023
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Prezentace na konferencích
Field of Study
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
References:
Organization unit
Faculty of Education
Keywords (in Czech)
elektronické učebnice; příležitosti k učení; žáci 2. stupně ZŠ
Keywords in English
e-textbook; learning opportunities; lower secondary school pupils
Změněno: 31/1/2024 13:02, Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D.
Abstract
V originále
Cílem příspěvku bylo popsat, jaké příležitosti k učení nabízejí současné elektronické (hybridní/interaktivní) učebnice oproti tištěným. Na základě analýzy vybraných učebnic pro žáky 2. stupně ZŠ z různých nakladatelství byla vytvořena kategorizace interaktivních a multimediálních prvků a učebních úloh, které se k nim vztahují. Hlavní pozornost byla věnována tomu, jak tyto úlohy rozvíjejí obsah tištěných učebnic a jaké výhody pro učení poskytují. Prezentovány byly ukázky z vybraných učebnic (zejména pro výuku cizích jazyků a humanitních předmětů).
Links
MUNI/R/1121/2022, interní kód MU |
|