Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{2371177, author = {Rodová, Veronika and Tomková, Anna}, booktitle = {oborově didaktická konference}, keywords = {didactically stimulating environment; iconic text; historický pramen; socio-constructivist learning; critical discussion}, language = {cze}, title = {Didaktika jako „design science“: Výzvy spojené s tvorbou učebních prostředí}, url = {https://www.ped.muni.cz/aktuality/didaktika-jako-design-science-vyzvy-spojene-s-tvorbou-ucebnich-prostredi}, year = {2023} }
TY - CONF ID - 2371177 AU - Rodová, Veronika - Tomková, Anna PY - 2023 TI - Didaktika jako „design science“: Výzvy spojené s tvorbou učebních prostředí KW - didactically stimulating environment KW - iconic text KW - historický pramen KW - socio-constructivist learning KW - critical discussion UR - https://www.ped.muni.cz/aktuality/didaktika-jako-design-science-vyzvy-spojene-s-tvorbou-ucebnich-prostredi N2 - Cílem příspěvku bylo charakterizovat didakticky podnětné prostředí pro učení žáků na 1. stupni ZŠ, na základě přepisu a reflexe vybraných pedagogických situací z procesů učení žáků 3. ročníku ZŠ. ER -
RODOVÁ, Veronika a Anna TOMKOVÁ. Didaktika jako „design science“: Výzvy spojené s tvorbou učebních prostředí. In \textit{oborově didaktická konference}. 2023.
|