RODOVÁ, Veronika a Anna TOMKOVÁ. Didaktika jako „design science“: Výzvy spojené s tvorbou učebních prostředí. In oborově didaktická konference. 2023.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Didaktika jako „design science“: Výzvy spojené s tvorbou učebních prostředí
Název česky Didaktika jako „design science“: Výzvy spojené s tvorbou učebních prostředí
Název anglicky Didactics as "design science": Challenges associated with the creation of learning environments
Autoři RODOVÁ, Veronika a Anna TOMKOVÁ.
Vydání oborově didaktická konference, 2023.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky didakticky podnětné prostředí; ikonický text; historický pramen; socio-konstruktivistické učení; kritická diskuse
Klíčová slova anglicky didactically stimulating environment; iconic text; historický pramen; socio-constructivist learning; critical discussion
Změnil Změnila: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D., učo 34241. Změněno: 7. 2. 2024 13:33.
Anotace
Cílem příspěvku bylo charakterizovat didakticky podnětné prostředí pro učení žáků na 1. stupni ZŠ, na základě přepisu a reflexe vybraných pedagogických situací z procesů učení žáků 3. ročníku ZŠ.
Anotace anglicky
The aim of the contribution was to characterize a didactically stimulating learning environment for pupils in the 1st grade of elementary school, based on transcription and reflection of selected pedagogical situations from the learning processes of 3rd year primary school pupils.
VytisknoutZobrazeno: 27. 6. 2024 11:26