k 2023

Didaktika jako „design science“: Výzvy spojené s tvorbou učebních prostředí

RODOVÁ, Veronika a Anna TOMKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Didaktika jako „design science“: Výzvy spojené s tvorbou učebních prostředí

Název česky

Didaktika jako „design science“: Výzvy spojené s tvorbou učebních prostředí

Název anglicky

Didactics as "design science": Challenges associated with the creation of learning environments

Autoři

RODOVÁ, Veronika a Anna TOMKOVÁ

Vydání

oborově didaktická konference, 2023

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

didakticky podnětné prostředí; ikonický text; historický pramen; socio-konstruktivistické učení; kritická diskuse

Klíčová slova anglicky

didactically stimulating environment; iconic text; historický pramen; socio-constructivist learning; critical discussion
Změněno: 7. 2. 2024 13:33, Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem příspěvku bylo charakterizovat didakticky podnětné prostředí pro učení žáků na 1. stupni ZŠ, na základě přepisu a reflexe vybraných pedagogických situací z procesů učení žáků 3. ročníku ZŠ.

Anglicky

The aim of the contribution was to characterize a didactically stimulating learning environment for pupils in the 1st grade of elementary school, based on transcription and reflection of selected pedagogical situations from the learning processes of 3rd year primary school pupils.