2023
Didaktika jako „design science“: Výzvy spojené s tvorbou učebních prostředí
RODOVÁ, Veronika a Anna TOMKOVÁZákladní údaje
Originální název
Didaktika jako „design science“: Výzvy spojené s tvorbou učebních prostředí
Název česky
Didaktika jako „design science“: Výzvy spojené s tvorbou učebních prostředí
Název anglicky
Didactics as "design science": Challenges associated with the creation of learning environments
Autoři
RODOVÁ, Veronika a Anna TOMKOVÁ
Vydání
oborově didaktická konference, 2023
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
didakticky podnětné prostředí; ikonický text; historický pramen; socio-konstruktivistické učení; kritická diskuse
Klíčová slova anglicky
didactically stimulating environment; iconic text; historický pramen; socio-constructivist learning; critical discussion
Změněno: 7. 2. 2024 13:33, Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
V originále
Cílem příspěvku bylo charakterizovat didakticky podnětné prostředí pro učení žáků na 1. stupni ZŠ, na základě přepisu a reflexe vybraných pedagogických situací z procesů učení žáků 3. ročníku ZŠ.
Anglicky
The aim of the contribution was to characterize a didactically stimulating learning environment for pupils in the 1st grade of elementary school, based on transcription and reflection of selected pedagogical situations from the learning processes of 3rd year primary school pupils.