Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{2371337, author = {Nováková, Eva}, doi = {http://dx.doi.org/10.54937/ssf.2023.22.5.167-177}, keywords = {Kindergarten Teacher; Preparatory Education; Mathematical pre-Literacy}, issn = {1336-2232}, journal = {Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica}, title = {Kompetence k rozvoji matematické pregramotnosti dětí očima budoucích učitelů mateřských škol}, url = {http://studiascientifica.ku.sk/}, year = {2023} }
TY - JOUR ID - 2371337 AU - Nováková, Eva PY - 2023 TI - Kompetence k rozvoji matematické pregramotnosti dětí očima budoucích učitelů mateřských škol JF - Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica SP - 167-177 EP - 167-177 SN - 13362232 KW - Kindergarten Teacher KW - Preparatory Education KW - Mathematical pre-Literacy UR - http://studiascientifica.ku.sk/ N2 - Cílem studie je zjistit, které kompetence osvojované v přípravném vzdělávání považují studenti oboru učitelství pro mateřské školy za potřebné pro rozvoj matematické pregramotnosti dětí jako jedné komponenty jejich celkového osobnostního rozvoje. Kvantitativní výzkum byl realizován v roce 2022 na vzorku 175 studentů bakalářského studia Učitelství pro mateřské školy na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Výsledky dotazníkového šetření prokázaly, že respondenti výzkumu považují rozvoj matematické pregramotnosti dětí za významnou a potřebnou součást svého profesního působení. Byl identifikován význam přípravného vysokoškolského vzdělávání. ER -
NOVÁKOVÁ, Eva. Kompetence k rozvoji matematické pregramotnosti dětí očima budoucích učitelů mateřských škol. \textit{Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica}. 2023, s.~167-177. ISSN~1336-2232. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.54937/ssf.2023.22.5.167-177.
|