NOVÁKOVÁ, Eva. Children educated in heterogeneous and homogeneous kindergarten classes: Comparing their results in early years mathematics. Online. In P. Drijvers, C. Csapodi, H. Palmér, K. Gosztonyi, & E. Kónya. Proceedings of the Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13). Alfréd Rényi Institute of Mathematics and ERME, 2023, s. 2168-2175, 7 s. ISBN 978-963-7031-04-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Children educated in heterogeneous and homogeneous kindergarten classes: Comparing their results in early years mathematics
Autoři NOVÁKOVÁ, Eva.
Vydání Proceedings of the Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13), od s. 2168-2175, 7 s. 2023.
Nakladatel Alfréd Rényi Institute of Mathematics and ERME
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
ISBN 978-963-7031-04-5
Klíčová slova anglicky pre-primary education; preschool child; heterogeneous and homogeneous classes; pre-numerical ideas; spatial orientation
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Eva Nováková, Ph.D., učo 233560. Změněno: 7. 2. 2024 19:34.
Anotace
Results of children educated in homogeneous and heterogeneous classes in the last year of preschool education. The level of children's pre-numerical ideas and spatial orientation as an important part of their school maturity is were tested with a test standardized. The results showed no statistically significant differences.
VytisknoutZobrazeno: 13. 10. 2024 10:02