JUHAŇÁK, Libor. Využití multimodální analytiky učení pro výzkum seberegulovaného učení vysokoškolských studentů v online výukových prostředí. In XXXI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu; Ústí nad Labem 5.–7. září 2023. 2023. ISBN 978-80-280-0359-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využití multimodální analytiky učení pro výzkum seberegulovaného učení vysokoškolských studentů v online výukových prostředí
Název anglicky Using multimodal learning analytics to study university students’ self-regulated learning in online learning environments
Autoři JUHAŇÁK, Libor (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání XXXI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu; Ústí nad Labem 5.–7. září 2023, 2023.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/23:00134403
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-280-0359-3
Klíčová slova česky seberegulované učení; systémy pro řízení výuky; multimodální analytika učení
Klíčová slova anglicky self-regulated learning; learning management systems; multimodal learning analytics
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Lucie Racyn, učo 445546. Změněno: 22. 3. 2024 13:54.
Anotace
Jedním z významných témat dosavadních výzkumů v oblasti seberegulovaného učení (SRL) probíhajícího v online výukových prostředí je rozvoj metod a technik pro zkoumání a měření SRL právě ve specifickém kontextu online učení. Jedním ze slibných přístupů k výzkumu SRL v online prostředí se přitom jeví být tzv. multimodální analytika učení stavějící na kombinaci různých typů dat. Příspěvek prezentuje výsledky analýzy zaměřující se na kombinaci dotazníkových a dat o reálném chování studentů v LMS.
Anotace anglicky
One of the main themes of existing research on self-regulated learning (SRL) in online learning environments is the development of methods and techniques for studying and measuring SRL in this specific context of online learning. A promising approach to SRL research in online environments seems to be multimodal learning analytics, which is based on a combination of different types of data. This paper presents the results of an analysis focusing on a combination of data from a questionnaire and data recording students’ behaviour in the LMS.
Návaznosti
GA21-08218S, projekt VaVNázev: Využití multimodální analytiky učení pro studium procesů seberegulovaného učení v systémech pro řízení výuky
Investor: Grantová agentura ČR, Využití multimodální analytiky učení pro studium procesů seberegulovaného učení v systémech pro řízení výuky
VytisknoutZobrazeno: 29. 7. 2024 09:08