2023
Využití multimodální analytiky učení pro výzkum seberegulovaného učení vysokoškolských studentů v online výukových prostředí
JUHAŇÁK, LiborZákladní údaje
Originální název
Využití multimodální analytiky učení pro výzkum seberegulovaného učení vysokoškolských studentů v online výukových prostředí
Název anglicky
Using multimodal learning analytics to study university students’ self-regulated learning in online learning environments
Autoři
JUHAŇÁK, Libor (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
XXXI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu; Ústí nad Labem 5.–7. září 2023, 2023
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/23:00134403
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-280-0359-3
Klíčová slova česky
seberegulované učení; systémy pro řízení výuky; multimodální analytika učení
Klíčová slova anglicky
self-regulated learning; learning management systems; multimodal learning analytics
Štítky
Změněno: 22. 3. 2024 13:54, Mgr. et Mgr. Lucie Racyn
V originále
Jedním z významných témat dosavadních výzkumů v oblasti seberegulovaného učení (SRL) probíhajícího v online výukových prostředí je rozvoj metod a technik pro zkoumání a měření SRL právě ve specifickém kontextu online učení. Jedním ze slibných přístupů k výzkumu SRL v online prostředí se přitom jeví být tzv. multimodální analytika učení stavějící na kombinaci různých typů dat. Příspěvek prezentuje výsledky analýzy zaměřující se na kombinaci dotazníkových a dat o reálném chování studentů v LMS.
Anglicky
One of the main themes of existing research on self-regulated learning (SRL) in online learning environments is the development of methods and techniques for studying and measuring SRL in this specific context of online learning. A promising approach to SRL research in online environments seems to be multimodal learning analytics, which is based on a combination of different types of data. This paper presents the results of an analysis focusing on a combination of data from a questionnaire and data recording students’ behaviour in the LMS.
Návaznosti
GA21-08218S, projekt VaV |
|