MACHÁČOVÁ, Irma, Michal JIRÁSEK, Petr FUSEK a Tomáš SOUKUP. Behaviorální alchymie v B2B : jak využít behaviorální vědu k dosažení marketingových a obchodních cílů v B2B? Brno: MSD, 2023, 153 s. ISBN 978-80-7392-411-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Behaviorální alchymie v B2B : jak využít behaviorální vědu k dosažení marketingových a obchodních cílů v B2B?
Název česky Behaviorální alchymie v B2B : jak využít behaviorální vědu k dosažení marketingových a obchodních cílů v B2B?
Autoři MACHÁČOVÁ, Irma, Michal JIRÁSEK, Petr FUSEK a Tomáš SOUKUP.
Vydání Brno, 153 s. 2023.
Nakladatel MSD
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-7392-411-9
Změnil Změnil: Ing. Michal Jirásek, Ph.D., učo 348079. Změněno: 14. 2. 2024 22:14.
Návaznosti
1674/2018, interní kód MUNázev: Aplikace poznatků behaviorální ekonomie v kontextu marketingového průzkumu a marketingu na B2B trzích (Akronym: B-Behavioral)
Investor: Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR, Aplikace poznatků behaviorální ekonomie v kontextu marketingového průzkumu a marketingu na B2B trzích
VytisknoutZobrazeno: 19. 8. 2024 22:16