B 2023

Vztahová dimenze interprofesní spolupráce ve škole: případové studie

JANÍK, Tomáš, Lenka ĎULÍKOVÁ, Petra DVOŘÁČKOVÁ, Tereza DVOŘÁKOVÁ, Jan EGERLE et. al.

Základní údaje

Originální název

Vztahová dimenze interprofesní spolupráce ve škole: případové studie

Název anglicky

The relational dimension of interprofessional collaboration in school: case studies

Autoři

JANÍK, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí), Lenka ĎULÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Petra DVOŘÁČKOVÁ (703 Slovensko, domácí), Tereza DVOŘÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Jan EGERLE (203 Česká republika, domácí), Jiří HAVEL (203 Česká republika, domácí), Alžběta JURASOVÁ (203 Česká republika, domácí), Ivana JŮZOVÁ (203 Česká republika, domácí), Petra RYŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Teresa VICIANOVÁ (703 Slovensko, domácí)

Vydání

Brno, 124 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 51, 2023

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/23:00133591

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-280-0506-1

Klíčová slova česky

interprofesni spolupráce; případová studie; vztahy; učitel; asistent pedagoga; speciální pedagog

Klíčová slova anglicky

interprofessional collaboration; case study; relationships; teacher; teaching assistant; special educator

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 20. 2. 2024 14:14, Mgr. Miroslav Janík, Ph.D.

Anotace

V originále

Kniha je dalším příspěvkem k výzkumu interprofesní spolupráce ve škole. S využitím případových studií popisuje podoby vztahových dimenzí spolupráce mezi pedagogy. Sledovány byly vztahy začínajícího a zkušeného učitele, začínajícího učitele v tandemové výuce, dále vztahová dimenze spolupráce učitele s asistentem pedagoga a se speciálním pedagogem. Kniha nalezne své využití v přípravě pomáhajících profesionálů a při podpoře jejich profesního rozvoje.

Anglicky

The book is a contribution to the research on interprofessional collaboration in schools, using case studies to highlight the relational dimensions of collaboration between teachers. The relationships of the novice and experienced teacher, the novice teacher in tandem teaching, and the relational dimension of teacher-teacher collaboration with the teaching assistant and special educator were examined. The book will find its use in the preparation of helping professionals and in supporting their professional development.

Návaznosti

MUNI/A/1229/2021, interní kód MU
Název: Podoby profesní spolupráce ve škole II - Vztahová dimenze spolupráce učitelů a pomáhajících profesí (Akronym: PPSV)
Investor: Masarykova univerzita, Podoby profesní spolupráce ve škole II - Vztahová dimenze spolupráce učitelů a pomáhajících profesí