MAZÁČOVÁ, Pavlína. Co nebylo v učebnici – rozvoj kompetencí a gramotností žáků z perspektivy učícího knihovníka. In Bellérová, Beáta; Džuganová, Daniela. Knižnice a informačné vzdelávanie. 1. vyd. Bratislava: Slovenská asociácia knižníc, 2022, s. 80-88. ISBN 978-80-972135-3-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Co nebylo v učebnici – rozvoj kompetencí a gramotností žáků z perspektivy učícího knihovníka
Název anglicky What was not in the textbook - the development of competencies and literacy of students from the perspective of a teaching librarian
Autoři MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Bratislava, Knižnice a informačné vzdelávanie, od s. 80-88, 9 s. 2022.
Nakladatel Slovenská asociácia knižníc
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50803 Information science
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14210/22:00133716
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-972135-3-4
Klíčová slova česky společenství praxe; učící knihovník; kompetence; informační gramotnost; informační vzdělávání; výzkum
Klíčová slova anglicky community of practice; teaching librarian; competence; information literacy; information education; research
Štítky rivok
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Zuzana Matulíková, učo 405304. Změněno: 4. 3. 2024 18:16.
Anotace
Stať reflektuje problematiku informační gramotnosti a jejího rozvoje v kontextu teorie, výzkumu i aplikace. Stěžejní část stati tematizuje aplikační projekt rozvoje gramotností ve společenství praxe učitelů a učících knihovníků včetně evaluace edukačních výstupů projektu.
Anotace anglicky
The state reflects on the issue of information literacy and its development in the context of theory, research and application. The core part of the thesis thematizes the application project of literacy development in the community of practice of teachers and teaching librarians, including the evaluation of the educational outputs of the project.
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 02:18