2022
Co nebylo v učebnici – rozvoj kompetencí a gramotností žáků z perspektivy učícího knihovníka
MAZÁČOVÁ, PavlínaZákladní údaje
Originální název
Co nebylo v učebnici – rozvoj kompetencí a gramotností žáků z perspektivy učícího knihovníka
Název anglicky
What was not in the textbook - the development of competencies and literacy of students from the perspective of a teaching librarian
Autoři
MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Bratislava, Knižnice a informačné vzdelávanie, od s. 80-88, 9 s. 2022
Nakladatel
Slovenská asociácia knižníc
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50803 Information science
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14210/22:00133716
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-972135-3-4
Klíčová slova česky
společenství praxe; učící knihovník; kompetence; informační gramotnost; informační vzdělávání; výzkum
Klíčová slova anglicky
community of practice; teaching librarian; competence; information literacy; information education; research
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 4. 3. 2024 18:16, Mgr. Zuzana Matulíková
V originále
Stať reflektuje problematiku informační gramotnosti a jejího rozvoje v kontextu teorie, výzkumu i aplikace. Stěžejní část stati tematizuje aplikační projekt rozvoje gramotností ve společenství praxe učitelů a učících knihovníků včetně evaluace edukačních výstupů projektu.
Anglicky
The state reflects on the issue of information literacy and its development in the context of theory, research and application. The core part of the thesis thematizes the application project of literacy development in the community of practice of teachers and teaching librarians, including the evaluation of the educational outputs of the project.