a 2023

Sebehodnoticí dovednosti učení žáků základních škol a jejich vliv na vnitřní motivaci a autoregulaci učení – projekt disertační práce

GROMBÍŘOVÁ, Julie

Základní údaje

Originální název

Sebehodnoticí dovednosti učení žáků základních škol a jejich vliv na vnitřní motivaci a autoregulaci učení – projekt disertační práce

Autoři

GROMBÍŘOVÁ, Julie

Vydání

Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů „Výzvy pedagogického výzkumu v době síťování a nastupující umělé inteligence“, Olomouc. 2023

Další údaje

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 3. 3. 2024 15:01, Mgr. Julie Grombířová

Anotace

V originále

Sebehodnocení učení je důležitou součástí zpětné vazby podporující učení žáků. V návaznosti na koncepty formativního hodnocení, hodnocení jako učení, komplexně rozvíjejícího hodnocení a dosavadní výzkumná zjištění projekt disertační práce rozvíjí téma sebehodnoticích dovedností učení žáků základní škol. Cílem příspěvku je shrnout teoretická a empirická východiska sebehodnocení učení a sebehodnoticích dovedností učení žáků základních škol a představit plánovanou metodologii kvantitativního výzkumného šetření, jehož cílem je zjistit vztah mezi úrovní sebehodnoticích dovedností učení žáků základních škol a autoregulací jejich učení a jejich vnitřní motivací.