2023
Sebehodnoticí dovednosti učení žáků základních škol a jejich vliv na vnitřní motivaci a autoregulaci učení – projekt disertační práce
GROMBÍŘOVÁ, JulieZákladní údaje
Originální název
Sebehodnoticí dovednosti učení žáků základních škol a jejich vliv na vnitřní motivaci a autoregulaci učení – projekt disertační práce
Autoři
GROMBÍŘOVÁ, Julie
Vydání
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů „Výzvy pedagogického výzkumu v době síťování a nastupující umělé inteligence“, Olomouc. 2023
Další údaje
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 3. 3. 2024 15:01, Mgr. Julie Grombířová
Anotace
V originále
Sebehodnocení učení je důležitou součástí zpětné vazby podporující učení žáků. V návaznosti na koncepty formativního hodnocení, hodnocení jako učení, komplexně rozvíjejícího hodnocení a dosavadní výzkumná zjištění projekt disertační práce rozvíjí téma sebehodnoticích dovedností učení žáků základní škol. Cílem příspěvku je shrnout teoretická a empirická východiska sebehodnocení učení a sebehodnoticích dovedností učení žáků základních škol a představit plánovanou metodologii kvantitativního výzkumného šetření, jehož cílem je zjistit vztah mezi úrovní sebehodnoticích dovedností učení žáků základních škol a autoregulací jejich učení a jejich vnitřní motivací.