Naše cesta k novému vysvědčení - změny ve škole z pohledu ředitelky školy
RAISEROVÁ, Martina. Naše cesta k novému vysvědčení - změny ve škole z pohledu ředitelky školy. In Třídní učitel a vedení třídy. Praha: Život bez závislostí, 2023, s. 25-28. ISSN 2570-8279. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Naše cesta k novému vysvědčení - změny ve škole z pohledu ředitelky školy |
Název česky | Naše cesta k novému vysvědčení - změny ve škole z pohledu ředitelky školy |
Název anglicky | Our way to a new school report - changes in the school from the headmistress's point of view |
Autoři | RAISEROVÁ, Martina (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Praha, Třídní učitel a vedení třídy, od s. 25-28, 4 s. 2023. |
Nakladatel | Život bez závislostí |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Popularizační texty a aktivity |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/23:00134582 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISSN | 2570-8279 |
Klíčová slova česky | vysvědčení; formativní hodnocení; základní škola |
Klíčová slova anglicky | school report; formative assessment; primary school |
Změnil | Změnila: Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D., učo 105646. Změněno: 4. 3. 2024 09:53. |
Anotace |
---|
ZŠ Střílky je jedna ze základních škol, která se ve spolupráci s Pedagogickou fakultou MU zapojila do projektu TAČR Vysvědčení JINAK. Jedná se o školu, která již několik let zavádí formativní hodnocení. V tomto článku jsou představeny kroky k formativnímu hodnocení, jeho přínosy a úskalí, které jeho zavádění z pohledu ředitelky přinesly. |
Anotace anglicky |
---|
The primary school Střílky represents one of the schools which cooperated with the Faculty of Education MU on the TAČR project "Vysvědčení JINAK". It is a school which has been implementing formative assessment. In this article, the steps to formative assessment, its benefits and difficulties are introduced from the headmistress's point of view. |
Návaznosti | |
---|---|
TL05000360, projekt VaV | Název: Vývoj a implementace pilotního designu školního vysvědčení: Inovace závěrečného hodnocení žáků základní školy ve vazbě na komplexní rozvíjející hodnocení. |
Investor: Technologická agentura ČR, Vývoj a implementace pilotního designu školního vysvědčení: Inovace závěrečného hodnocení žáků základní školy ve vazbě na komplexní rozvíjející hodnocení. |
VytisknoutZobrazeno: 29. 9. 2024 01:23