d 2023

Naše cesta k novému vysvědčení - změny ve škole z pohledu ředitelky školy

RAISEROVÁ, Martina

Základní údaje

Originální název

Naše cesta k novému vysvědčení - změny ve škole z pohledu ředitelky školy

Název česky

Naše cesta k novému vysvědčení - změny ve škole z pohledu ředitelky školy

Název anglicky

Our way to a new school report - changes in the school from the headmistress's point of view

Autoři

RAISEROVÁ, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Praha, Třídní učitel a vedení třídy, od s. 25-28, 4 s. 2023

Nakladatel

Život bez závislostí

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Popularizační texty a aktivity

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/23:00134582

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISSN

Klíčová slova česky

vysvědčení; formativní hodnocení; základní škola

Klíčová slova anglicky

school report; formative assessment; primary school
Změněno: 4. 3. 2024 09:53, Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D.

Anotace

V originále

ZŠ Střílky je jedna ze základních škol, která se ve spolupráci s Pedagogickou fakultou MU zapojila do projektu TAČR Vysvědčení JINAK. Jedná se o školu, která již několik let zavádí formativní hodnocení. V tomto článku jsou představeny kroky k formativnímu hodnocení, jeho přínosy a úskalí, které jeho zavádění z pohledu ředitelky přinesly.

Anglicky

The primary school Střílky represents one of the schools which cooperated with the Faculty of Education MU on the TAČR project "Vysvědčení JINAK". It is a school which has been implementing formative assessment. In this article, the steps to formative assessment, its benefits and difficulties are introduced from the headmistress's point of view.

Návaznosti

TL05000360, projekt VaV
Název: Vývoj a implementace pilotního designu školního vysvědčení: Inovace závěrečného hodnocení žáků základní školy ve vazbě na komplexní rozvíjející hodnocení.
Investor: Technologická agentura ČR, Vývoj a implementace pilotního designu školního vysvědčení: Inovace závěrečného hodnocení žáků základní školy ve vazbě na komplexní rozvíjející hodnocení.