2023
Naše cesta k novému vysvědčení - změny ve škole z pohledu ředitelky školy
RAISEROVÁ, MartinaZákladní údaje
Originální název
Naše cesta k novému vysvědčení - změny ve škole z pohledu ředitelky školy
Název česky
Naše cesta k novému vysvědčení - změny ve škole z pohledu ředitelky školy
Název anglicky
Our way to a new school report - changes in the school from the headmistress's point of view
Autoři
RAISEROVÁ, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Praha, Třídní učitel a vedení třídy, od s. 25-28, 4 s. 2023
Nakladatel
Život bez závislostí
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Popularizační texty a aktivity
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/23:00134582
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISSN
Klíčová slova česky
vysvědčení; formativní hodnocení; základní škola
Klíčová slova anglicky
school report; formative assessment; primary school
Změněno: 4. 3. 2024 09:53, Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D.
V originále
ZŠ Střílky je jedna ze základních škol, která se ve spolupráci s Pedagogickou fakultou MU zapojila do projektu TAČR Vysvědčení JINAK. Jedná se o školu, která již několik let zavádí formativní hodnocení. V tomto článku jsou představeny kroky k formativnímu hodnocení, jeho přínosy a úskalí, které jeho zavádění z pohledu ředitelky přinesly.
Anglicky
The primary school Střílky represents one of the schools which cooperated with the Faculty of Education MU on the TAČR project "Vysvědčení JINAK". It is a school which has been implementing formative assessment. In this article, the steps to formative assessment, its benefits and difficulties are introduced from the headmistress's point of view.
Návaznosti
TL05000360, projekt VaV |
|