RAISEROVÁ, Martina. Naše cesta k novému vysvědčení - změny ve škole z pohledu ředitelky školy. In Třídní učitel a vedení třídy. Praha: Život bez závislostí, 2023, s. 25-28. ISSN 2570-8279.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Naše cesta k novému vysvědčení - změny ve škole z pohledu ředitelky školy
Název česky Naše cesta k novému vysvědčení - změny ve škole z pohledu ředitelky školy
Název anglicky Our way to a new school report - changes in the school from the headmistress's point of view
Autoři RAISEROVÁ, Martina (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Praha, Třídní učitel a vedení třídy, od s. 25-28, 4 s. 2023.
Nakladatel Život bez závislostí
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/23:00134582
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISSN 2570-8279
Klíčová slova česky vysvědčení; formativní hodnocení; základní škola
Klíčová slova anglicky school report; formative assessment; primary school
Změnil Změnila: Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D., učo 105646. Změněno: 4. 3. 2024 09:53.
Anotace
ZŠ Střílky je jedna ze základních škol, která se ve spolupráci s Pedagogickou fakultou MU zapojila do projektu TAČR Vysvědčení JINAK. Jedná se o školu, která již několik let zavádí formativní hodnocení. V tomto článku jsou představeny kroky k formativnímu hodnocení, jeho přínosy a úskalí, které jeho zavádění z pohledu ředitelky přinesly.
Anotace anglicky
The primary school Střílky represents one of the schools which cooperated with the Faculty of Education MU on the TAČR project "Vysvědčení JINAK". It is a school which has been implementing formative assessment. In this article, the steps to formative assessment, its benefits and difficulties are introduced from the headmistress's point of view.
Návaznosti
TL05000360, projekt VaVNázev: Vývoj a implementace pilotního designu školního vysvědčení: Inovace závěrečného hodnocení žáků základní školy ve vazbě na komplexní rozvíjející hodnocení.
Investor: Technologická agentura ČR, Vývoj a implementace pilotního designu školního vysvědčení: Inovace závěrečného hodnocení žáků základní školy ve vazbě na komplexní rozvíjející hodnocení.
VytisknoutZobrazeno: 25. 7. 2024 18:31