GROMBÍŘOVÁ, Julie. Proč věnovat pozornost sebehodnocení učení? In Nové horizonty kvalitatívného výskumu, QAK, Bratislava. 2024. ISBN 978-80-974522-5-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Proč věnovat pozornost sebehodnocení učení?
Autoři GROMBÍŘOVÁ, Julie.
Vydání Nové horizonty kvalitatívného výskumu, QAK, Bratislava, 2024.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-974522-5-4
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Julie Grombířová, učo 482019. Změněno: 15. 9. 2024 22:58.
Anotace
Současně rychle měnící se svět klade důraz na to, aby žák/student vycházel ze školy vybavený souborem klíčových kompetencí, které mu v něm umožní úspěšně participovat. Jednou z nich je kompetence k učení, jejíž součástí je plánování, organizování, řízení a vyhodnocování vlastního učení. Důležitou součástí této kompetence je tedy sebehodnocení učení, které je rovněž pilířem formativního a komplexního rozvíjejícího hodnocení. Ve svém disertačním výzkumu se věnuji sebehodnoticím dovednostem učení žáků základních škol ve vztahu k vnitřní motivaci a autoregulaci učení. Toto téma, však otvírá řadu dalších výzev pro současný pedagogický výzkum i praxi.
VytisknoutZobrazeno: 5. 10. 2024 03:35