Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{2381480, author = {Grombířová, Julie}, booktitle = {Nové horizonty kvalitatívného výskumu, QAK, Bratislava}, language = {cze}, isbn = {978-80-974522-5-4}, title = {Proč věnovat pozornost sebehodnocení učení?}, url = {https://qak.upol.cz/wp-content/uploads/2024/01/zbornik_final_2024.pdf}, year = {2024} }
TY - CONF ID - 2381480 AU - Grombířová, Julie PY - 2024 TI - Proč věnovat pozornost sebehodnocení učení? SN - 9788097452254 UR - https://qak.upol.cz/wp-content/uploads/2024/01/zbornik_final_2024.pdf N2 - Současně rychle měnící se svět klade důraz na to, aby žák/student vycházel ze školy vybavený souborem klíčových kompetencí, které mu v něm umožní úspěšně participovat. Jednou z nich je kompetence k učení, jejíž součástí je plánování, organizování, řízení a vyhodnocování vlastního učení. Důležitou součástí této kompetence je tedy sebehodnocení učení, které je rovněž pilířem formativního a komplexního rozvíjejícího hodnocení. Ve svém disertačním výzkumu se věnuji sebehodnoticím dovednostem učení žáků základních škol ve vztahu k vnitřní motivaci a autoregulaci učení. Toto téma, však otvírá řadu dalších výzev pro současný pedagogický výzkum i praxi. ER -
GROMBÍŘOVÁ, Julie. Proč věnovat pozornost sebehodnocení učení? In \textit{Nové horizonty kvalitatívného výskumu, QAK, Bratislava}. 2024. ISBN~978-80-974522-5-4.
|