JANÍKOVÁ, Věra a Jana VELIČKOVÁ. Self- and peer assessment as fully fledged ways of assessment in learning and teaching foreign languages. In Pedagogická orientace. Česká pedagogická společnost. Brno, 2022, s. 363-484. ISSN 1805-9511.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Self- and peer assessment as fully fledged ways of assessment in learning and teaching foreign languages
Název česky Sebehodnocení a vrstevnické hodnocení1 jako plnohodnotný způsob hodnocení při učení a vyučování cizích jazyků
Autoři JANÍKOVÁ, Věra a Jana VELIČKOVÁ.
Vydání Česká pedagogická společnost. Brno, Pedagogická orientace, od s. 363-484, 122 s. 2022.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISSN 1805-9511
Klíčová slova česky sebehodnocení; vrstevnické hodnocení; učení a vyučování cizím jazykům
Klíčová slova anglicky self-assessment; peer-feedback; learning and teaching foreign languages
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 28. 3. 2024 09:43.
Anotace
This special issue responds to the growing interest among practising teachers and researchers in self- and peer assessment in the context of foreign language learning and teaching and aims to support it further. The goal is to provide a platform for discussion on the current state of research on self- and peer assessment as well as for sharing of experiences with their development, realization, and evaluation of their impact on foreign language learning and teaching. Considering the articles‘ focus, this issue is primarily intended for educators working in the tertiary education sector, especially those in teacher education.
Anotace česky
Monotematické číslo reaguje na rostoucí zájem praktikujících učitelů a výzkumníků o sebehodnocení a vrstevnické hodnocení v kontextu učení a vyučování cizích jazyků. Cílem je poskytnout prostor pro diskuzi o současném stavu výzkumu v oblasti sebehodnocení a vrstevnického hodnocení, jakož i pro sdílení zkušeností s realizací těchto hodnotících metod a posouzením jejich dopadu na učení a vyučování cizích jazyků. Vzhledem k zaměření jednotlivých textů je číslo především určeno pedagogům působícím v terciárním sektoru vzdělávání, zejména pak těm, kteří se zabývají vzděláváním učitelů.
Návaznosti
MUNI/A/1335/2022, interní kód MUNázev: Výzkum v didaktice cizích jazyků
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum v didaktice cizích jazyků
VytisknoutZobrazeno: 29. 8. 2024 13:33