D 1999

Učitelky základních škol: charakteristiky osobnosti a zvládání zátěže

ŘEHULKA, Evžen

Základní údaje

Originální název

Učitelky základních škol: charakteristiky osobnosti a zvládání zátěže

Název anglicky

Elementary school female teachers: personality characteristics and coping with sress

Autoři

ŘEHULKA, Evžen (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Učitelé a zdraví 2, s. 123-132, 1999

Nakladatel

Psychologický ústav AV ČR

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/99:00002189

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-902653-2-4

Klíčová slova anglicky

teacher; stres; Five-factor model personality; hardiness; social support
Změněno: 30. 10. 2006 23:08, prof. PhDr. Evžen Řehulka, CSc.

Anotace

V originále

Vedle řady dílčích výsledků se jako nejdůležitější závěr ukázal význam sociální opory jako nejdůležitějšího faktoru zvládání stresu u učitelek.

Anglicky

Near by resolutions have been displayed meaning of social support like the most important faktor coping the stres by teacher.

Návaznosti

MSM 144100001, záměr
Název: Učitelé a zdraví (Psychologický přístup)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Učitelé a zdraví (Psychologický přístup)