OBROVSKÁ, Jana, Martin MAJCÍK a Jaroslava SIMONOVÁ. Dokáží české školy podpořit znevýhodněné žáky? In Konference SYRI v Senátu: Vzdělávání a vědění jako mosty k odolné společnosti. 2024.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dokáží české školy podpořit znevýhodněné žáky?
Název anglicky Can Czech schools support disadvantaged pupils?
Autoři OBROVSKÁ, Jana, Martin MAJCÍK a Jaroslava SIMONOVÁ.
Vydání Konference SYRI v Senátu: Vzdělávání a vědění jako mosty k odolné společnosti. 2024.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky sociálně znevýhodněné školy; post-Covidová podpora; vzdělávací výsledky; angažovanost
Klíčová slova anglicky socially disadvantaged schools; post-COVID support; achievement; engagement
Změnil Změnila: Mgr. Jana Obrovská, Ph.D., učo 143665. Změněno: 16. 5. 2024 21:22.
Návaznosti
LX22NPO5101, projekt VaVNázev: Národní institut pro výzkum socioekonomických dopadů nemocí a systémových rizik (Akronym: SYRI)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Národní institut pro výzkum socioekonomických dopadů nemocí a systémových rizik, 5.1 EXCELES
VytisknoutZobrazeno: 29. 7. 2024 10:52