Mobilní telefony a animace ve výuce výtvarné výchovy
KŘÍŽ, Šimon. Mobilní telefony a animace ve výuce výtvarné výchovy. In Doktorandská konference studentů Pedagogické fakulty MU. 2023. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Mobilní telefony a animace ve výuce výtvarné výchovy |
Název česky | Mobilní telefony a animace ve výuce výtvarné výchovy |
Název anglicky | Mobile phones and animation in art education |
Autoři | KŘÍŽ, Šimon. |
Vydání | Doktorandská konference studentů Pedagogické fakulty MU, 2023. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
WWW | URL |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | mobilní telefon, výtvarná výchova, animace, digitální technologie, audiovizuální tvorba |
Klíčová slova anglicky | mobile phone, art education, animation, digital technology, audiovisual creation |
Změnil | Změnil: Mgr. Šimon Kříž, Ph.D., učo 411382. Změněno: 4. 6. 2024 11:56. |
Anotace anglicky |
---|
The paper deals with the use of mobile phones in art education. They are a reliable means to implement digital technologies in teaching in a simple and effective way. An exemplary example of a significant increase in digital literacy using traditional art techniques is the use of mobile phones in animation, which emphasizes originality of art and authorship, giving creators a rich variety of possibilities for combinations between techniques and experiments across surface, spatial and digital creation. The aforementioned combination is beneficial not only for creators but also for educators, who benefit from the use of mobile phones, a positive advantage over laptops and desktops in terms of reliability and speed. Examples are given from the summer 2022 workshops, where one focused on spatial creation and animation with a focus for students and the other on collage with animation with a focus for art educators. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1340/2022, interní kód MU | Název: Míry kongruence teoretických předpokladů s praktickými dopady realizovaných programů výtvarné edukace. |
Investor: Masarykova univerzita, Míry kongruence teoretických předpokladů s praktickými dopady realizovaných programů výtvarné edukace. |
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 10:19