GNADLINGER, Florian a Simone KRIGLSTEIN. A proposal for a revised meta-architecture of intelligent tutoring systems to foster explainability and transparency for educators. In Seamless Learning Conference 2024. 2024. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.48550/ARXIV.2404.06820.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název A proposal for a revised meta-architecture of intelligent tutoring systems to foster explainability and transparency for educators
Autoři GNADLINGER, Florian a Simone KRIGLSTEIN.
Vydání Seamless Learning Conference 2024, 2024.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Fakulta informatiky
Doi http://dx.doi.org/10.48550/ARXIV.2404.06820
Klíčová slova anglicky Competency-based Learning, Intelligent Tutoring Systems, Teaching Dashboards
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Florian Gnadlinger, M.Sc., učo 531072. Změněno: 12. 6. 2024 10:32.
Anotace
This contribution draws attention to implications connected with meta-architectural design decisions for intelligent tutoring systems in the context of formative assessments. As a first result of addressing this issue, this contribution presents a meta-architectural system design that includes the role of educators.
VytisknoutZobrazeno: 19. 7. 2024 12:30