FOJTÍKOVÁ, Petra. Čtenářské dílny na 2. stupni základních škol: strategie a výzvy. O dieťati, jazyku, literatúre. Časopis pre otázky rozvíjania komunikačnej a literárnej kompetencie. Prešov: Vydavatelstvo Prešovskej univerzity, 2024, XII, č. 1, s. 110-118. ISSN 1339-3200. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{2410339, author = {Fojtíková, Petra}, article_location = {Prešov}, article_number = {1}, keywords = {reading workshops; reading literacy; development of reading skills; literary education; critical thinking; reading community}, language = {cze}, issn = {1339-3200}, journal = {O dieťati, jazyku, literatúre. Časopis pre otázky rozvíjania komunikačnej a literárnej kompetencie}, title = {Čtenářské dílny na 2. stupni základních škol: strategie a výzvy}, url = {https://www.unipo.sk/public/media/47685/2024-odjl-01.pdf#str110}, volume = {XII}, year = {2024} }
TY - JOUR ID - 2410339 AU - Fojtíková, Petra PY - 2024 TI - Čtenářské dílny na 2. stupni základních škol: strategie a výzvy JF - O dieťati, jazyku, literatúre. Časopis pre otázky rozvíjania komunikačnej a literárnej kompetencie VL - XII IS - 1 SP - 110-118 EP - 110-118 PB - Vydavatelstvo Prešovskej univerzity SN - 13393200 KW - reading workshops KW - reading literacy KW - development of reading skills KW - literary education KW - critical thinking KW - reading community UR - https://www.unipo.sk/public/media/47685/2024-odjl-01.pdf#str110 N2 - Článek v časopise registrovaném v mezinárodních databázích ERIH PLUS a CEEOL se zaměřuje na rozvoje čtenářských dovedností a zájmu o čtení u žáků na 2. stupni základních škol prostřednictvím čtenářských dílen. V článku se definují čtenářské dílny, zmiňují výzvy, kterým školy čelí při zavádění čtenářských dílen, nabízí přehled strategií na 2. stupni základních škol, zdůrazňuje důležitost rozvoje čtenářských dovedností a podpory spolupráce mezi školami, rodiči a městskými knihovnami, aby bylo možné dosáhnout pozitivních výsledků v oblasti čtenářství a čtenářské gramotnosti. ER -
FOJTÍKOVÁ, Petra. Čtenářské dílny na 2. stupni základních škol: strategie a výzvy. \textit{O dieťati, jazyku, literatúre. Časopis pre otázky rozvíjania komunikačnej a literárnej kompetencie}. Prešov: Vydavatelstvo Prešovskej univerzity, 2024, XII, č.~1, s.~110-118. ISSN~1339-3200.
|