KRŠKOVÁ, Zuzana a Lucie PODROUŽKOVÁ. Integrace a tandemová výuka historie, kultury a literatury na KAJL. In Přístupy k integraci vzdělávacích obsahů a pohledu oborových didaktik. 2024.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Integrace a tandemová výuka historie, kultury a literatury na KAJL
Název česky Integrace a tandemová výuka historie, kultury a literatury na KAJL
Název anglicky Integration and tandem teaching of History, Culture and Literature in the Department of English Language and Literature
Autoři KRŠKOVÁ, Zuzana a Lucie PODROUŽKOVÁ.
Vydání Přístupy k integraci vzdělávacích obsahů a pohledu oborových didaktik, 2024.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky integrace, tandemová výuka, myšlení vyššího řádu, diverzifikace výuky
Klíčová slova anglicky integration, tandem teaching, higher-order thinking skills, diversified learning
Změnil Změnila: Mgr. Lucie Podroužková, Ph.D., učo 30192. Změněno: 20. 6. 2024 15:59.
Anotace
Prezentace představila historii, formy a benefity integrované výuky literatury, kultury a historie Velké Británie a USA, realizované na KAJL PdF MU od roku 2003.
Anotace anglicky
The presentation introduced the history, concepts and benefits of integrated form of teaching history, literature and culture of Great Britain and USA at the Department of English Language and Literature at the Faculty of Education, Masaryk University.
VytisknoutZobrazeno: 1. 8. 2024 16:08