KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Lucie ŠKARKOVÁ, Petr SVOJANOVSKÝ, Jan NEHYBA a Michaela SPURNÁ. Mapa profesního rozvoje studentů učitelství. In Otevřená výzva, III. ročník. 2024.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mapa profesního rozvoje studentů učitelství
Název anglicky Professional Development Map for Student Teachers
Autoři KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Lucie ŠKARKOVÁ, Petr SVOJANOVSKÝ, Jan NEHYBA a Michaela SPURNÁ.
Vydání Otevřená výzva, III. ročník, 2024.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky profesní rozvoj; sebehodnoticí kompetenc
Klíčová slova anglicky proffessional development, self-assessment competence
Změnil Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 23. 7. 2024 14:34.
Anotace
Byl prezentován výsledek projektu MU OTVŘ-4115721570 Mapa profesního rozvoje studentů a metodika práce s ní. Mapa profesního rozvoje představuje jádrové výstupy předmětů učitelské propedeutiky a didaktiky geografie, které jsou předmětem sebehodnocení studentů v průběhu semestrů studia. Sebehodnocení slouží ke zmapování silných a slabých stránek, pojmenování pokroku a zacílení studenta k dalšímu rozvoji.
Anotace anglicky
The result of the project "Professional Development Map for Student Teachers" and its working methodology was presented. The Professional Development Map represents the core outputs of the subjects in teacher training and geography didactics, which are subject to student self-assessment throughout the semesters of study. Self-assessment is used to map strengths and weaknesses, identify progress, and guide students towards further development.
VytisknoutZobrazeno: 25. 7. 2024 18:33