k 2024

Mapa profesního rozvoje studentů učitelství

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Lucie ŠKARKOVÁ, Petr SVOJANOVSKÝ, Jan NEHYBA, Michaela SPURNÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Mapa profesního rozvoje studentů učitelství

Název anglicky

Professional Development Map for Student Teachers

Vydání

Otevřená výzva, III. ročník, 2024

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

profesní rozvoj; sebehodnoticí kompetenc

Klíčová slova anglicky

proffessional development, self-assessment competence
Změněno: 23. 7. 2024 14:34, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.

Anotace

V originále

Byl prezentován výsledek projektu MU OTVŘ-4115721570 Mapa profesního rozvoje studentů a metodika práce s ní. Mapa profesního rozvoje představuje jádrové výstupy předmětů učitelské propedeutiky a didaktiky geografie, které jsou předmětem sebehodnocení studentů v průběhu semestrů studia. Sebehodnocení slouží ke zmapování silných a slabých stránek, pojmenování pokroku a zacílení studenta k dalšímu rozvoji.

Anglicky

The result of the project "Professional Development Map for Student Teachers" and its working methodology was presented. The Professional Development Map represents the core outputs of the subjects in teacher training and geography didactics, which are subject to student self-assessment throughout the semesters of study. Self-assessment is used to map strengths and weaknesses, identify progress, and guide students towards further development.