2024
Mapa profesního rozvoje studentů učitelství
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Lucie ŠKARKOVÁ, Petr SVOJANOVSKÝ, Jan NEHYBA, Michaela SPURNÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Mapa profesního rozvoje studentů učitelství
Název anglicky
Professional Development Map for Student Teachers
Vydání
Otevřená výzva, III. ročník, 2024
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
profesní rozvoj; sebehodnoticí kompetenc
Klíčová slova anglicky
proffessional development, self-assessment competence
Změněno: 23. 7. 2024 14:34, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
V originále
Byl prezentován výsledek projektu MU OTVŘ-4115721570 Mapa profesního rozvoje studentů a metodika práce s ní. Mapa profesního rozvoje představuje jádrové výstupy předmětů učitelské propedeutiky a didaktiky geografie, které jsou předmětem sebehodnocení studentů v průběhu semestrů studia. Sebehodnocení slouží ke zmapování silných a slabých stránek, pojmenování pokroku a zacílení studenta k dalšímu rozvoji.
Anglicky
The result of the project "Professional Development Map for Student Teachers" and its working methodology was presented. The Professional Development Map represents the core outputs of the subjects in teacher training and geography didactics, which are subject to student self-assessment throughout the semesters of study. Self-assessment is used to map strengths and weaknesses, identify progress, and guide students towards further development.