p 2024

Neue Perspektiven auf GER-Begleitband - mit einem Fokus auf Mediation

MAREČKOVÁ, Pavla

Základní údaje

Originální název

Neue Perspektiven auf GER-Begleitband - mit einem Fokus auf Mediation

Název česky

Nové pohledy na Dodatek SERRJ - se zaměřením na mediaci

Název anglicky

New perspectives on the CEFR-Companion Volume with a focus on mediation

Vydání

Didaktikkurs - prof. Katrin Siebold, Phillips-Universität Marburg, 2024

Další údaje

Jazyk

němčina

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Německo

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

vícejazyčnost, Dodatek SERRJ, jazyková mediace, action oriented approach

Klíčová slova anglicky

plurilinguism, CEFR-Companion Volume, mediation, action oriented approach

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 23. 8. 2024 17:38, Mgr. Pavla Marečková, Ph.D.

Anotace

V originále

Ziel der Vorlesung ist es, das Konzept des GER-Begleitbands, das neue Konzept der kommunikativen Fertigkeiten (Aktivitäten) und die Prinzipien des handlungsorientierten Ansatzes vorzustellen. Die Lernenden werden mit den Konzepten des Plurilingualität und der Plurikulturalität und ihren Inhalten vertraut gemacht; wir werden das Konzept der Mediation und ihre Beziehung zur Plurilingualität oder Plurikulturalität näher betrachten.

Česky

Cílem přednášky je představit koncepci Dodatku SERRJ, nové pojetí komunikačních dovedností (aktivit) a principy akčně orientovaného přístupu. Studující budou seznámeni s pojmy plurilingvismus i plurikulturalita a jejich obsahy; blíže se zaměříme na koncept jazykové mediace a její souvislost s plurilingvismem či plurikulturalitou.