Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{2432001, author = {Rodová, Veronika and Syslová, Zora}, address = {Praha}, booktitle = {Spolupráce oborů pro podporu kvality vzdělávání, 2024}, edition = {první}, editor = {Rozkovcová, A., & Pivarč, J. (Eds.). (2024). Spolupráce oborů pro podporu kvality vzdělávání: Sborník příspěvků z XXXII. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. MSD.}, keywords = {Undergraduate education; portfolio; State final Examination}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-7392-421-8}, pages = {48-52}, publisher = {Česká asociace pedagogického výzkumu}, title = {Portfolio u státní závěrečné zkoušky studentů učitelství pro mateřské školy}, year = {2024} }
TY - JOUR ID - 2432001 AU - Rodová, Veronika - Syslová, Zora PY - 2024 TI - Portfolio u státní závěrečné zkoušky studentů učitelství pro mateřské školy PB - Česká asociace pedagogického výzkumu CY - Praha SN - 9788073924218 KW - Undergraduate education KW - portfolio KW - State final Examination N2 - Cílem studie je představit portfolio jako významnou součást státní závěrečné zkoušky v programu Učitelství pro mateřské školy na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. Jádrem výzkumného šetření je analýza prezentačních portfolií a vytvoření orientační typologie, která vychází z typů navržených Tomkovou (2018, s. 193–198). Analýzu portfolií doplňuje analýza odpovědí padesáti tří respondentů získaných formou elektronického dotazníku, která ukazuje, jaký význam studenti portfoliu u státní závěrečné zkoušky přisuzují. Předpokladem bylo, že výsledky výzkumu poslouží jako vodítka pro hledání možností, jak zvyšovat kvalitu podpory studentů při práci s portfoliem. ER -
RODOVÁ, Veronika a Zora SYSLOVÁ. Portfolio u státní závěrečné zkoušky studentů učitelství pro mateřské školy. Online. In Rozkovcová, A., \&{} Pivarč, J. (Eds.). (2024). Spolupráce oborů pro podporu kvality vzdělávání: Sborník příspěvků z XXXII. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. MSD. \textit{Spolupráce oborů pro podporu kvality vzdělávání, 2024}. první. Praha: Česká asociace pedagogického výzkumu, 2024, s.~48-52, 4 s. ISBN~978-80-7392-421-8.
|