p 2024

Existuje ve školách sdílená pedagogická filozofie? Je ředitel jejím hybatelem?

SEDLÁČEK, Martin a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ

Základní údaje

Originální název

Existuje ve školách sdílená pedagogická filozofie? Je ředitel jejím hybatelem?

Název anglicky

Is there a shared educational philosophy in schools? Is the principal the driver?

Vydání

Seminář MŠMT: Co dělá dobrou školu, 2024

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

ředitel školy; vize; implementace
Změněno: 16. 9. 2024 09:14, doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.

Anotace

V originále

Vědci z institutu SYRI (www.syri.cz) představí nálezy z aktuálního výzkumného šetření na panelu 150 českých základních škol. Data byla sbírána v roce 2023 u žáků 6. ročníků (n=2569), jejich učitelů (n=1755) a ředitelů (n=134). Unikátní rys výzkumného designu spočívá v propojení dat od žáků, učitelů a ředitelů, stejně jako ve výhledu na dlouhodobý sběr dat v následujících ročnících.

Návaznosti

LX22NPO5101, projekt VaV
Název: Národní institut pro výzkum socioekonomických dopadů nemocí a systémových rizik (Akronym: SYRI)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Národní institut pro výzkum socioekonomických dopadů nemocí a systémových rizik, 5.1 EXCELES