Inspirace z nenásilné komunikace pro lidi na školách
SUCHÁČEK, Petr. Inspirace z nenásilné komunikace pro lidi na školách. In Festival inspiruj! 2024. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Inspirace z nenásilné komunikace pro lidi na školách |
Název česky | Inspirace z nenásilné komunikace pro lidi na školách |
Název anglicky | Inspiration from nonviolent communication for people in schools |
Autoři | SUCHÁČEK, Petr. |
Vydání | Festival inspiruj! 2024. |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Vyžádané přednášky |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Klíčová slova česky | nenásilná komunikace; vztahy na školách; učitelský wellbeing |
Klíčová slova anglicky | nonviolent communication; relationships in schools; teacher wellbeing |
Štítky | další vzdělávání pedagogických pracovníků, duševní zdraví učitelů, nenásilná komunikace, pedagogika |
Změnil | Změnil: Mgr. Petr Sucháček, učo 327525. Změněno: 26. 9. 2024 14:15. |
Anotace |
---|
Jak vést lidi ve škole, tak, abychom se v ní měli všichni lidsky co nejlépe a zároveň jsme odváděli dobrou pedagogickou práci? Jak pracovat s rodiči, abychom ve výchově a vzdělávání byli ideálně parťáci, nebo si aspoň neházeli klacky pod nohy? A jak u toho všeho nezapomenout na sebe? To jsou otázky, o kterých bychom společně s vámi rádi vedli dialog a inspirovali se vzájemně s oporou o principy a praxe ze světa nenásilné komunikace a pedagogických výzkumů. |
Anotace česky |
---|
Jak vést lidi ve škole, tak, abychom se v ní měli všichni lidsky co nejlépe a zároveň jsme odváděli dobrou pedagogickou práci? Jak pracovat s rodiči, abychom ve výchově a vzdělávání byli ideálně parťáci, nebo si aspoň neházeli klacky pod nohy? A jak u toho všeho nezapomenout na sebe? To jsou otázky, o kterých bychom společně s vámi rádi vedli dialog a inspirovali se vzájemně s oporou o principy a praxe ze světa nenásilné komunikace a pedagogických výzkumů. |
Anotace anglicky |
---|
How do we lead people in the school so that we all have the best human experience while doing a good job of teaching? How to work with parents so that we are ideally partners in education, or at least not throwing sticks at each other? And how to not forget ourselves in all this? These are questions that we would like to dialogue with you about and inspire each other with the support of principles and practices from the world of nonviolent communication and pedagogical research. |
VytisknoutZobrazeno: 4. 10. 2024 08:26