D 2000

Posílením role cvičných učitelů k zefektivnění pedagogické praxe

HAVEL, Jiří

Základní údaje

Originální název

Posílením role cvičných učitelů k zefektivnění pedagogické praxe

Název anglicky

The Role of Educational Practise and Practise Teachers in the Development of Pre-Service Elementary Teachers and their Professional Competencies

Autoři

HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant)

Vydání

Banská Bystrica, Premeny pedagogickej zložky prípravy učiteľa 1. stupňa ZŠ, s. 117-123, 2000

Nakladatel

PF UMB Banská Bystrica

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/00:00003267

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-8055-317-3

Klíčová slova anglicky

practice teacher professional competecies
Změněno: 27. 5. 2009 11:53, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.

Anotace

V originále

Role cvičných učitelů v utváření pedagogických dovedností, snaha o změnu pojetí vedení studentů na pedagogických praxích.

Anglicky

Student and practice teacher have to be adeqately prepared before the practice start.

Návaznosti

GA406/98/1375, projekt VaV
Název: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury