2024
Reflektivní semináře ve vzdělávání učitelů na FF MUNI
TARALDSEN MEDOVÁ, Lucie a Marcela KŘÁPKOVÁ HRDLIČKOVÁZákladní údaje
Originální název
Reflektivní semináře ve vzdělávání učitelů na FF MUNI
Název česky
Reflektivní semináře ve vzdělávání učitelů na FF MUNI
Název anglicky
Reflective seminars in teacher education at MUNI Faculty of Arts
Vydání
10. mezinárodní didaktická konference v Praze: Nové aspekty v didaktice mateřského jazyka 8.–9. října 2024, 2024
Další údaje
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Klíčová slova česky
reflektivní semináře; reflexe; tandem; druhy tandemu; pregraduální příprava učitelů
Klíčová slova anglicky
reflective seminars; reflection; tandem; types of tandem; undergraduate teacher training
Změněno: 11. 11. 2024 23:13, Mgr. Marcela Křápková Hrdličková, Ph.D.
V originále
Příspěvek byl zaměřený na způsob, jakým na FF MUNI vedeme tzv. reflektivní semináře, které jsou nedílnou součástí pregraduální přípravy učitelů českého jazyka a literatury pro střední školy. Pozornost přitom byla upřena na tandemové vyučování, které autorky pravidelně realizují.
Česky
Příspěvek byl zaměřený na způsob, jakým na FF MUNI vedeme tzv. reflektivní semináře, které jsou nedílnou součástí pregraduální přípravy učitelů českého jazyka a literatury pro střední školy. Pozornost přitom byla upřena na tandemové vyučování, které autorky pravidelně realizují.
Anglicky
The paper focused on the way we conduct the so-called reflective seminars at the Faculty of Arts of MUNI, which are an integral part of the undergraduate preparation of teachers of Czech language and literature for secondary schools. The focus was on tandem teaching, which the authors regularly implement.