2024
Problematika evaluace společenskovědních učebnic v rovině trendů kurikula
KLAPKO, DušanZákladní údaje
Originální název
Problematika evaluace společenskovědních učebnic v rovině trendů kurikula
Autoři
Vydání
Identiíta a diverzita v učebnicích, 2024
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
filosofie kurikula, sociální teorie vzdělávání, svítící děti, konzum a věda, evaluace učebnic
Změněno: 20. 11. 2024 18:34, doc. Mgr. Dušan Klapko, Ph.D.
Anotace
V originále
Vyžádanou přednášku jsem realizoval na základě oslovení neziskové organizace GenderNora, která se angažuje zejména v problematice genderově citlivého vzdělávání a etnicity. Konference "Identita a diverzita v učebnicích" navazovala na mezinárodní výzkum vybraných učebnic matematiky a českého jazyka. Tento výzkum byl realizovaný pod záštitou Evropské unie.