p 2024

Problematika evaluace společenskovědních učebnic v rovině trendů kurikula

KLAPKO, Dušan

Základní údaje

Originální název

Problematika evaluace společenskovědních učebnic v rovině trendů kurikula

Autoři

Vydání

Identiíta a diverzita v učebnicích, 2024

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

filosofie kurikula, sociální teorie vzdělávání, svítící děti, konzum a věda, evaluace učebnic
Změněno: 20. 11. 2024 18:34, doc. Mgr. Dušan Klapko, Ph.D.

Anotace

V originále

Vyžádanou přednášku jsem realizoval na základě oslovení neziskové organizace GenderNora, která se angažuje zejména v problematice genderově citlivého vzdělávání a etnicity. Konference "Identita a diverzita v učebnicích" navazovala na mezinárodní výzkum vybraných učebnic matematiky a českého jazyka. Tento výzkum byl realizovaný pod záštitou Evropské unie.